Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2016 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38157

Матеріали 8-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»

Збірник містить матеріали 8-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки та застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладів. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 8-ої Науково-практичної конференції, 22–24 листопада 2016 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016. – 226 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Відеолекція в навчальному процесі: психолого-педагогічні особливості підготовки
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Бущак, Галина
    Застосування новітніх інформаційних технологій, на які опираються активні методи навчання, веде до активізації пізнавальної діяльності студентів. Об’єктом нашого дослідження є така сучасна форма навчання як відеолекція та особливості її впровадження в навчальний процес. Підвишення ефективності навчального процесу за допомогою відеолекцій. Психологічні бар’єри з боку викладачів на впровадження відеолекцій в навчальний процес. The use of new information technologies, which oppose active learning methods, leads to cognitive activity of students. The object of our study is this modern form of training as video lecture and especially its implementation in the educational process. Why train teachers to develop video lectures and video courses. What arise the psychological barriers teacher’s on develop and record video lectures.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості використання інтерактивних технологій при виконанні розрахунко-графічних робіт
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Озірковський, Леонід; Колодій, Роман
    В роботі наведено приклад використання інформаційних технологій при виконанні розрахунково-графічних робіт з навчальної дисципліни «Телекомунікаційні системи передавання» для студентів напрямку підготовки «Телекомунікації». An example of the use of information technologies in the performance of settlement and graphic works in teaching course "Telecommunication transmission system" for students towards the preparation of "Telecommunications".
  • Thumbnail Image
    Item
    Віртуальна навчальна платформа для слухачів проекту «Україна-Норвегія» у Львівській політехніці
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Захарчук, Мар’яна; Васьків, Роман
    Розглянуто питання створення та використання віртуальної навчальної платформи для слухачів з числа колишніх військовослужбовців на курсах перепідготовки. Проаналізовано особливості використання віртуальної навчальної платформи, створеної для слухачів проекту «Україна – Норвегія» в освітньому процесі післядипломної освіти. Визначено умови підвищення ефективності її використання. Розглянуто переваги поєднання віртуальної навчальної платформи та закритої Facebook групи слухачів для отримання ефекту синергії. The article considers the matter of creating and using of virtual training platform at the courses of retraining of former officers. The authors have analyzed the peculiarities of using of virtual learning platforms created for the participants of the "Ukraine - Norway" project which works in continuing education. They have also defined the conditions of improving the efficiency of its usage. The article also considers the advantages of combining of virtual learning platform and closed Facebook group of participants of the project for synergy.
  • Thumbnail Image
    Item
    Педагогічні умови ефективної співпраці бізнесу та університетів на прикладі створення спільних навчальних лабораторій
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Глазунова, Олена; Саяпіна, Таїсія; Столярчук, Ірина
    В статті досліджуються педагогічні умови ефективної співпраці бізнесу і університету. Розглядається приклад такої співпраці в контексті створення спільної навчальної лабораторії «Центр компетенції 1С», яка забезпечує якісну підготовку фахівців з технологій 1С ще під час навчання в університеті, що підвищує їх конкурентоспроможність на ринку праці. This article examines the pedagogical conditions of effective cooperation between business and university. The creation of joint educational laboratory "Competence Center of 1C" is shown as an example of such cooperation which provides high-quality training of specialists on 1C technologies even while studying at the University that increases their competitiveness on the labor market.