Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2007. – № 588

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/3171

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковані результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу Інституту інженерної механіки та транспорту Національного університету “Львівська політехніка”. Розглянуті питання динаміки та міцності елементів машин, приладів і транспортних засобів, а також створення й розрахунку перспективного технологічного устаткування. Призначений для наукових та інженерно-технічних працівників відповідних галузей промисловості.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – № 588 : Динаміка, міцність та проектування машин і приладів / відповідальний редактор І. В. Кузьо. – 108 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Нелінійні коливання гнучкого робочого елемента приводу під дією імпульсних сил
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Гащук, П. М.; Назар, І. І.
    Досліджено вплив імпульсного збурення на нелінійні коливання гнучких робочих елементів приводу. Останні моделюються як однорідне одновимірне середовище, що рухається з постійною швидкістю. Отримано диференціальне рівняння коливань гнучкого робочого елемента приводу та математичні співвідношення, які визначають закони зміни амплітуди і частоти поперечних (поздовжніх) коливань гнучкого елемента приводу залежно від природи імпульсних сил і нелінійно-пружних його характеристик. Influence of impulsive indignation is explored on the nonlinear vibrations of flexible working element of engine. The last are designed as a homogeneous oncemeasurable environment which moves with permanent speed. It is got differential equalization of vibrations of flexible working element of engine, mathematical correlations which determine the laws of change of amplitude and frequency of transversal (longitudinal) vibrations of flexible element of engine depending on nature of impulsive forces and his nonlinear-resilient descriptions.