Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі. – 2021. – Випуск 10

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/59158

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Інформаційні системи та мережі» є правонаступником збірника наукових праць «Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформаційні системи та мережі, який започатковано у 1997 р.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформаційні системи та мережі / Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний редактор В. В. Пасічник. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2021. – № 10. – 168 с.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформаційні системи та мережі

Зміст


1
13
33
41
58
67

Content


1
13
33
41
58
67

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження методів прогнозування рівня шуму від рейкових транспортних засобів на прикладі м. Львова
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-03-01) Гавран, Володимир; Мельник, Михайло; Оринчак, Марія; Orynchak, Mariia; Melnyk, Mykhaylo; Havran, Volodymyr; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Виконано дослідження та розроблено метод локалізації розрахунку рівня шуму від рейкового транспортного засобу в місті Львові. Адаптовано моделі вимірювання шумового навантаження, уніфіковано виміряні величини та запропоновано власне рішення на основі дорожнього покриття, швидкості руху рейкового транспорту та відстані від джерела шуму. Відповідно до методів дослідження, а саме: Schall 03 (німецького), Nordic Train (скандинавські країни) здійснено порівняння за графіком Бленда – Альтмана, що дало змогу адаптувати отримані результати та врахувати дорожнє покриття (асфальтоване), швидкість залізничного транспорту та відстань від джерела шуму. В результаті адаптовано моделі прогнозування вимірювання шумового навантаження. Результати порівнювали з графіком Блeнда – Альтмана, що дало можливість сформувати порівняльну таблицю. Мета дослідження – аналіз методів вимірювання рівня шуму та адаптація їх до наших реалій. Проаналізувавши відомі методи вимірювання шумового навантаження залізничних транспортних засобів, можемо вважати, що для міст України (особливо Львова) жоден із них не є правильним.