Держава та армія. – 2007. – №584

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/3166

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Тематичний випуск “Держава та армія” фахового Вісника Національного університету “Львівська політехніка” виданий з ініціативи Інституту гуманітарних та соціальних наук Львівської політехніки. У цьому випуску Вісника публікуються наукові статті, в яких основну увагу приділено проблемі історії України та її державності і національним Збройним cилам. Виходить у чотирнадцятий раз. Розрахований на науковців, викладачів гуманітарних дисциплін, студентів, усіх тих, хто цікавиться проблемами військової історії України.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавницво Національного університету “Львівська політехніка”, 2007. – № 584 : Держава та армія / відповідальний редактор Л. Є. Дещинський. – 188 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Компетентнісний підхід як пріоритетний напрямок підготовки студентської молоді до професійної діяльності в умовах інформаційного суспільства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Вербицька, П. В.
    Фундаментальні соціально-економічні зміни в інформаційному суспільстві визначають головні завдання професійної підготовки майбутніх фахівців у вищому навчальному закладі: активна громадянська позиція і конкурентоспроможність на ринку праці. Участь у громадянському суспільстві є практично неможливою без успішної професійної кар’єри, оскільки вона становить фундамент особистої незалежності, самоповаги і добробуту, а отже, визначає якість життя. Отже, формування ключових компетентностей, що відповідають типовим видам діяльності громадянина, стає актуальним завданням навчально-виховного процесу вищого навчального закладу. Fundamental social and economic changes in the age of information in the society define the main aims of the professional training of future specialists in a higher educational establishment: their active civic position and ability to compete on the labor market. Participation in the civil society is practically impossible without a success professional career, as it constitutes a basis of personal independence, self-respect and well-being, and therefore defines the standard of living. Thus, success on the labor market, and participation in the social processes demand of an individual acquiring key competences in the process of constant education and is the main task of higher educational establishment.