Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2017. – №862

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41551

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

До збірника науково-прикладних праць «Менеджмент та підприємництво в України: етапи становлення і проблеми розвитку» увійшли статті, які відображають проблеми менеджменту, підприємництва, інвестиційної та інноваційної діяльності, управління національною економікою України тощо. Для працівників підприємств, банків, інвестиційних та інноваційних структур, органів державного управління, викладачів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 862. – 347 с. : іл.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : збірник наукових праць

Зміст


1
3
10
19
25
32
40
49
55
61
68
75
82
93
104
108
113
120
125
131
139
145
155
162
170
180
187
192
198
204
211
222
229
236
247
254
261
268
274
281
288
297
305
313
319
324
332
338
344

Content


1
3
10
19
25
32
40
49
55
61
68
75
82
93
104
108
113
120
125
131
139
145
155
162
170
180
187
192
198
204
211
222
229
236
247
254
261
268
274
281
288
297
305
313
319
324
332
338
344

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Бенчмаркінг як інструмент підвищення ефективної операційної діяльності підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Білявський, В. М.; Biliavskyi, V. M.; Національний авіаційний університет; National Aviation University
    Охарактеризовано диференційовані визначення бенчмаркінгу, які пов’язані із проблемою підвищення ефективності операційної діяльності підприємства. Структу- ровано види бенчмаркінгу, що впливають на ефективність операційної діяльності підприємств, яка дає змогу керівництву вжити заходів, щодо побудови ефективної операційної структури управління. Проведено аналіз факторів, що зумовлюють формування концепції бенчмаркінгу на підприємстві, яка передбачає здійснення кардинальних змін функціональності підрозділів з одночасним впровадженням сервісно- орієнтованої архітектури як стратегічного напряму розвитку підприємства. Досліджено інструменти щодо підвищення ефективності операційної діяльності ПрАТ «Фарма- цевтична фабрика «Дарниця», результати аналізу свідчать про те, що ефективне їх використання може стимулювати підвищення конкурентоспроможності підприємства.