Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Проблеми економіки та управління. – 2022. – Том 6, № 2

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/60461

Науковий журнал

Виходить двічі на рік з 2019 року. Входить до переліку наукових фахових видань з економічних наук, затвердженого МОН України. Засновник і видавець Національний університет «Львівська політехніка».

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Проблеми економіки та управління : науковий журнал. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2022. – Том 6, № 2. – 176 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія “Проблеми економіки та управління”

Зміст


1
10
20
32
41
56
76
90
100
112
123
135
143
154
163
175

Content (Vol. 6, No 2)


1
10
20
32
41
56
76
90
100
112
123
135
143
154
163
175

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Інститут репутації бізнесу в України: особливості формування та культура скасування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Мороз, Є. Т.; Prokopyshyn-Rashkevych, L.; Moroz, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Удосконалено зміст поняття “репутація бізнесу” та узагальнено основні критерії, які характеризують репутацію бізнесу. Проаналізовано явища, тренди соціальної відповідальності, важливі для українського суспільства. Проведено опитування щодо впливу відповідальності бізнесу на купівельне рішення споживачів та проаналізовано ставлення опитаних до бізнесу, що може порушувати цінності споживання. Сформовано основні тренди культури скасування суспільства щодо бізнесу, який не відповідає його очікуванням.
  • Thumbnail Image
    Item
    Method of evaluation of event management formation at the enterprise
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Мисик, В.; Mysyk, V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розроблено модель оцінювання сформованості івент-менеджменту на підприємстві, яку взято за основу запропонованого комплексно-цільового методу оцінювання такої сформованості. Виокремлено чотири основні напрями (фактори) оцінювання сформованості івент-менеджменту на підприємстві: професійної компетентності працівників, залучених до івент-менеджменту, управлінської зрілості, івент-активності підприємства та інформаційно-технологічної складової підприємства щодо івент-менеджменту. Графічно проілюстровано рівень сформованості івент-менеджменту на підприємстві у вигляді пелюсткової діаграми із рисунком кола рівня сформованості. Емпірично досліджено та застосовано розроблений комплексно-цільовий метод на підприємствах різних сфер діяльності