Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2017. – №875

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/43644

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку

Зміст


1
МЕНЕДЖМЕНТ
3
13
18
28
34
40
46
55
63
71
77
89
96
101
108
ПІДПРИЄМНИЦТВО
115
122
130
137
147
153
161
170
181
188
ІНВЕСТИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ
195
202
215
222
229
235
243
254
УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ
262
270
278
293
300
308
315
320
329
335
342
348
356
365
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАУКОВО-ОСВІТНЬОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
375
382
391
404
411
416
426
431
440
444

Content


1
MENEDZHMENT
3
13
18
28
34
40
46
55
63
71
77
89
96
101
108
PIDPRYIEMNYTSTVO
115
122
130
137
147
153
161
170
181
188
INVESTYTSII TA INNOVATSII
195
202
215
222
229
235
243
254
UPRAVLINNIA NATSIONALNYM HOSPODARSTVOM
262
270
278
293
300
308
315
320
329
335
342
348
356
365
EKONOMIKA TA UPRAVLINNIA NAUKOVO-OSVITNOIU DIIALNISTIU
375
382
391
404
411
416
426
431
440
444

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Передумови формування та реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Попадинець, Н. М.; Papadynets, N. M.; Державна установа “Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України”; Institute of Regional Research named after M. I. Dolishniy of the NAS of Ukraine
    Досліджено теоретико-методологічні засади формування і реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі. Виділено елементи інноваційної стратегії розвитку підприємств сфери торгівлі. Визначено складові механізму реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі. Запропоновано механізм формування стратегії інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі. Доведено, що за вибору інноваційної стратегії розвитку підприємств сфери торгівлі необхідно орієнтуватися не тільки на досягнення потенційно можливих абсолютних показників, але й на власну технологічну базу