Журналістські науки. – 2017. – №883

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42996

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковані статті, які розкривають такі тематичні напрямки: теорія, історія традиційних і новітніх ЗМІ, рекламна інформація в ЗМІ, інформаційні війни, термінологічна і жанрова парадигми в засобах масової комунікації. Для науковців і фахівців різних галузей знань, а також викладачів і студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Журналістські науки : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 883. – 160 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Журналістські науки

Зміст


1
3
11
17
22
28
33
39
45
51
57
62
68
74
79
84
90
98
106
113
121
126
133
139
144
158

Content


1
3
11
17
22
28
33
39
45
51
57
62
68
74
79
84
90
98
106
113
121
126
133
139
144
158

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Психологічні тригери в ЗМІ: поняття, особливості, види, протистояння їх впливу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-12-27) Кузнецова, Олена; Kuznetsova, Olena; Кузнецова, Елена; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто проблему психологічних тригерів у традиційних і новітніх ЗМІ в умовах інформаційної війни Росії проти України, що миттєво чинять запланований маніпуляторами психологічний вплив на реципієнтів, які втрачають рівновагу, конструктивне сприйняття контенту, стають неспроможними самостійно врегулювати свій стан; виявлено основні особливості, види психологічних тригерів у сучасних ЗМІ, розкрито схему протистояння впливу мас-медійних психологічних тригерів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальна комунікація як інтердисциплінарна область: погляди Юзефа Подгурецьки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-12-27) Холод, Олександр; Kholod, Alexander; Холод, Александр; ВНЗ “Інститут реклами”
    Метою дослідження було обрано визначення ролі й місця теоретичних поглядів Юзефа Подгурецьки в загальній теорії соціальних комунікацій. Запропонувавши аналіз соціальної комунікації, Ю. Подгурецьки так і не довів свого логічного посилання щодо її інтердисциплінарного характеру, а залишився на позиціях психолога, який фрагментарно (несистемно) обговорює ідеї когнітивного дисбалансу, інтраверсії, екстраверсії, емпатії, інгратіації, трансгресії, маккіавелізму тощо.
  • Thumbnail Image
    Item
    Долання евфемізації в “мові війни” українського медійного та політичного дискурсу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-12-27) Тараненко, Олена; Taranenko, Olena; Тараненко, Елена; Донецький національний університет імені Василя Стуса (м. Вінниця)
    Кризовий стан українського офіційного дискурсу аналізується в аспекті невизначеності номінацій: збройного конфлікту, його сутності та сторін, статусу окупованих територій України. Загальна ситуація невизнаної війни в її фіксації з боку журналістів розвивається як процес формування евфемізмів та їх подолання: своєрідного викриття “корупції мови” як одного з видів маніпуляції, з одного боку, та виявлення так званих “чужих смислів” у мові війни (за теорією смислової війни Георгія Почепцова), з іншого. Певним орієнтиром “мови війни” є офіційний політичний дискурс. У статті аналізуються промови Президента України за 2016 р., в яких спостерігаємо поступовий відхід від езопової мови щодо оцінки війни з Росією та появу нових меседжів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Менеджмент інформаційно-комунікаційної сфери в контексті становлення українського суспільства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-12-27) Рак, Ольга; Rak, Olha; Рак, Ольга; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено роль менеджменту інформаційно-комунікаційної сфери українського суспільства в контексті становлення та розвитку політичної, економічної, соціальної, науково-технологічної та інформаційно-комунікаційної сфер суспільного життя України. Розглядаються теоретико-концептуальні та практичні підходи до управління розвитком інформаційно-комунікаційної сфери українського суспільства. Автором з’ясовано та проаналізовано теоретичні та практичні проблеми менедж- менту комунікаційної та видавничої сфери новітньої України в умовах глобалізації та регіоналізації соціальних комунікацій у контексті перспектив формування повноцінного національного інформаційного простору.