Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2003. – №478

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42079

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

До тринадцятого випуску збірника науково-прикладних праць “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” увійшли статті, які відображають проблеми підприємництва, менеджменту, інвестиційної та інноваційної діяльності, регулювання економіки України тощо. Для працівників підприємств, банків, інвестиційних та інноваційних структур, органів державного управління, викладачів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка. – Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2003. – № 478 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. – 244 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування маркетингових стратегій підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Сухорська, У. Р.; Національний університет "Львівська політехніка"
    Проаналізовано сутність та значення, особливості стратегічного маркетингового планування на сучасному етапі у світі та в Україні, виділено основні чинники впливу та ефекти стратегічного маркетингового планування; розроблено методику формування маркетингових стратегій. The definition, role and specific of strategic marketing planning in Ukraine and other countries are analyzed. Main factors of influence and effects of strategic marketing planning are described. The method for marketing strategies formation is worked out.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегії розвитку підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Горбаль, Н. І.; Шандрівська, О. Є.; Національний університет "Львівська політехніка"
    Аналізуються особливості різних підходів до формування стратегій розвитку підприємства: М. Портера, М. Трейсі і Ф. Вірсема, Г. Крофа і М. Кусумано. In the article different approaches to the formation of the development strategy of a firm are analyzed: those of M. Porter, Treacy M. and Wiersema F., G. von Krogh and M. A. Cusumano.