Computational Problems Of Electrical Engineering. – 2019 – Vol. 9, No. 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46080

Науково-технічний журнал

Засновник і видавець Національний університет «Львівська політехніка». Виходить двічі на рік з 2011 року.

Computational Problems of Electrical Engineering = Обчислювальні проблеми електротехніки : науково-технічний журнал / Lviv Politechnic National University ; editor-in-chief Yuriy Bobalo. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. – Volume 9, number 1. – 66 p.

Зміст


1
5
14
21
27
33
37
44
53

Content (Vol. 9, No 1)


1
5
14
21
27
33
37
44
53

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Analysis of ways of increasing the energy efficiency of traction electric transmission of shunting diesel locomotive
    (Lviv Politechnic Publishing House, 2019-02-26) Буряковський, Сергій; Маслій, Артем; Помазан, Данило; Ковальчук, Олександр; Buriakovskyi, Serhiy; Maslii, Artem; Pomazan, Danylo; Kovalchuk, Oleksandr; National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute”; Ukrainian State University of Railway Transport
    Стаття присвячена проблемам підвищення енергоефективності тягової електричної передачі маневрового тепловоза. В умовах зростання вартості пального для збереження конкурентоспроможності залізничних перевезень досить гостро постає питання енергоефективності тягового рухомого складу, на який припадає близько 90 % загального споживання вуглеводнів залізницею. На сьогодні досліджено низку заходів з підвищення ефективності дизельних двигунів тепловозів, що дає змогу отримати приріст ККД на рівні 1–5 %. Застосування нових ефективних типів електромеханічних перетворювачів зі статичними перетворювачами, своєю чергою, також дає змогу знизити споживання паливно-мастильних матеріалів тепловозом. Проте вирішення питання енергоефективності тягової передачі тепловоза потребує комплексного підходу. Одним із таких підходів є застосування нових типів дизельгенераторних установок для тепловозів – вільнопоршневих двигунів внутрішнього згорання з лінійними генераторами. Застосування нових конструкцій теплових двигунів дає змогу значно розширити можливі межі підвищення ефективності тепловозної тяги