Computational Problems Of Electrical Engineering. – 2019 – Vol. 9, No. 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46080

Науково-технічний журнал

Засновник і видавець Національний університет «Львівська політехніка». Виходить двічі на рік з 2011 року.

Computational Problems of Electrical Engineering = Обчислювальні проблеми електротехніки : науково-технічний журнал / Lviv Politechnic National University ; editor-in-chief Yuriy Bobalo. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. – Volume 9, number 1. – 66 p.

Зміст


1
5
14
21
27
33
37
44
53

Content (Vol. 9, No 1)


1
5
14
21
27
33
37
44
53

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Development of strategies for reducing traction energy consumption by electric rolling stock
    (Lviv Politechnic Publishing House, 2019-02-26) Яцько, Сергій; Ващенко, Ярослав; Сидоренко, Анатолій; Yatsko, Serhiy; Vashchenko, Yaroslav; Sydorenko, Anatoliy; Ukrainian State University of Railway Transport
    У статті розглянуто захід підвищення енергоефективності перебігу режиму тягового енергоспоживання під час роботи не автономного електричного рухомого складу обладнаним бортовим накопичувачем енергії. Ідея полягає у використанні бортового накопичувача енергії електричного гальмування як додаткового джерела живлення тягового електроприводу в процесі розгону транспортного засобу та в узгодженні його роботи з системою енергопостачання. Це дає змогу не тільки забезпечити незалежність процесів електроспоживання і відновлення кінетичної енергії тяговим рухомим складом, але й знизити втрати в елементах систем тягового і зовнішнього електропостачання. Для підтвердження ефективності запропонованого заходу проведено імітаційне моделювання роботи поїзду метро з асинхронним тяговим електроприводом у поєднанні із запропонованою системою. Отримані результати, у конкретному випадку, продемонстрували скорочення втрат енергії в елементах системи тягового електропостачання під час розгону електропоїзда на 45 % порівняно з втратами при використанні штатної системи тягового електроприводу. З акцентовано увагу на факторах, та їхньому характері, котрі суттєво впливають на протікання режимів тяги та електричного гальмування.