Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Проблеми економіки та управління. – 2020. – Том 4, № 2

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56037

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Проблеми економіки та управління : науковий журнал. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. – Том 4, № 2. – 188 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Проблеми економіки та управління

Зміст


1
8
17
27
37
49
59
71
86
94
106
115
125
133
144
153
165
181
187

Content


1
8
17
27
37
49
59
71
86
94
106
115
125
133
144
153
165
181
187

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Ресурси особистості як чинник стресостійкості державних службовців
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Дорош, І. М.; Dorosh, I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Здійснено теоретичний аналіз змісту ресурсної концепції стресу, визначено важливість прикладного застосування цього підходу в галузі вітчизняного публічного управління, який може стати підґрунтям для вирішення проблем підвищення рівня стресостійкості державних службовців. Для цього наведено модель професійного стресу, що запропонував Дж. Грінберг, яка дає можливість зрозуміти важливість особистісних характеристик працівника для конструктивного вирішення стресових ситуацій. Розкрито також зміст поняття “копінгу” як своєрідного типу подолання стресової ситуації, стратегії поведінки. Розглянуто базову класифікацію копінг-стратегій, яку запропонували Р. Лазарус та Фолкман, а також низку конкретних стратегій копінгу, що характеризують базові класифікаційні групи. В ході аналізування результатів власних емпіричних досліджень встановлено, що забезпечення високого рівня стресостійкості державних службовців – результат вдалого поєднання наявних особистих ресурсів фахівця на етапі його працевлаштування із постійним саморозвитком, навчанням, набуттям досвіду тощо.