Статті та тези
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2164
Browse
Item Використання новітніх технологій для забезпечення комунікації у сфері менеджменту організації(Державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості», 2019) Марковець, О. В; Паздерська, Р. С.; Національний університет "Львівська політехніка"У статті досліджено проблеми використання систем комунікації між структурою та її користувачами. Проаналізовано важливість процесів комунікації для ведення менеджменту організації. Визначено основний інструмент для вирішення цього завдання – система управління відносинами з користувачами, яка наразі більше відома як CRM (Customer relationship management). Надано пояснення щодо визначення основного тлумачення терміна. Подано порівняння функційних можливостей топ-6 популярних систем. Описано основні завдання й аспекти роботи систем. Виявлено цінність такого програмного забезпечення для компаній різних масштабів. В статье исследованы проблемы использования систем коммуникации между структурой и пользователями. Проанализированы важность процессов коммуникации для ведения менеджмента организации. Определен основной инструмент для решения этой задачи – система управления отношениями с пользователями, которая сегодня больше известна как CRM (Customer relationship management). Предоставлено объяснение по определению основного толкования термина. Представлено сравнение функциональных возможностей топ-6 популярных систем. Описаны основные задачи и аспекты работы систем. Выявлено ценность такого программного обеспечения для компаний различных масштабов. The article explores the problems of using communication systems between a structure and its users. The importance of communication processes for management of the organization is analyzed. The main tool for solving this problem has been identified – the customer relationship management system, which is more commonly known today as CRM (Customer relationship management). An explanation is given regarding the definition of the main interpretation of the term. Comparison of the functionality of the top 6 popular systems is presented. The main tasks and aspects of the systems operation are described. The value of such software for companies of various sizes has been revealed.