Комп'ютерні системи проектування теорія і практика. – 2013. – №777

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25332

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Комп’ютерні системи проектування. Теорія і практика» входить у перелік видань ВАК, в яких друкуються матеріали дисертаційних робіт у галузі технічних наук. У віснику розглянуто питання теорії і практики моделювання складних об`єктів процесів і систем, а також розробки та використання програмно-технічних засобів автоматизованого проектування. Для наукових працівників, інженерів, аспірантів і студентів старших курсів, а також спеціалістів-розробників і користувачів комп`ютерних систем проектування.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 777 : Комп'ютерні системи проектування. Теорія і практика / відповідальний редактор М. В. Лобур. – 124 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Practical examination of longitudal acceleration in the racing car in the aspect of ground adhesion of bituminous surface
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Krawiec, P.; Waluś, Konrad J.; Polasik, Ja.
    This work concerns problems connected with race car's behavior permitted to traffic motion on dry asphalt surface during braking and rapid acceleration. The characteristics of the vehicle is presented with particular reference to type of tires. Environmental characteristics and road surface were made. The result of the research and analysis are kinematic characteristics of the particular features of the vehicle enabling assessment the probable risk both for diver and other road users. Ця робота стосується проблем, пов'язаних із поведінкою перегонового автомобіля, дозволеною під час руху по сухому асфальтовому покритті під час гальмування і раптового прискорення. Характеристики транспортного засобу було подано з відповідним посиланням на тип шин. Також було проаналізовано характеристики навколишнього середовища і дорожнього покриття. Результатом дослідження і аналізу є кінематичні характеристики особливостей транспортного засобу, які дають змогу оцінити ймовірний ризик як для водія, так і для інших учасників дорожнього руху.