Архітектура. – 2018. – №893

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/44479

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу Інституту архітектури Національного університету “Львівська політехніка”, а також архітектурних шкіл інших вищих навчальних закладів. У публікаціях розглянуто актуальні проблеми теорії та практики у галузі архітектури, містобудування і дизайну. Для студентів, аспірантів, докторантів, наукових, науково-педагогічних працівників та спеціалістів, які працюють у галузі архітектури. The results of the scientific-researching projects of the Teaching Department personnel of the Institute of Architecture of Lviv Polytechnic National University have been published in the bulletin as well as the project results of the architectural school of other high schools. The vital issues of theory and practice in the field of architecture, city-building and design are considered in the publications. For students, graduate students, doctoral candidates, researchers, teaching staff and specialists who work in the field of architecture.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Архітектура : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – № 893 – 196 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Архітектура

Зміст


1
АРХІТЕКТУРА
3
13
24
30
37
44
53
59
67
79
87
94
102
107
116
122
МІСТОБУДУВАННЯ
129
139
148
159
167
АНТОЛОГІЯ ЛЬВІВСЬКОЇ АРХІТЕКТУРНОЇ ШКОЛИ
176
183
192
194
196

Content


1
ARKHITEKTURA
3
13
24
30
37
44
53
59
67
79
87
94
102
107
116
122
MISTOBUDUVANNIA
129
139
148
159
167
ANTOLOHIIA LVIVSKOI ARKHITEKTURNOI SHKOLY
176
183
192
194
196

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Перспективи реконструкції горища головного корпусу львівської політехніки під навчальні та офісні функції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гнат, Г. О.; Черняєва, В. М.; Hnat, H.; Cherniaieva, V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто питання пристосування горищних приміщень головного корпусу Національного університету “Львівська політехніка” під навчальні та офісні примі¬щення з метою збільшення аудиторного фонду Інституту архітектури та ефективнішого провадження навчального процесу. Специфіка навчального процесу студентів архітектурних спеціальностей вимагає, окрім навчальних лекційних аудиторій, також: приміщень для можливості виконання макетів (макетних майстерень); креслярських залів для курсового та дипломного проектування; комп’ютерних класів для освоєння необхідного рівня основ комп’ютер¬ного моделювання; залів для рисунку та живопису, для забезпечення розвитку художніх якостей майбутнього архітектора; виставкових, викладацьких, архівних та складських приміщень. Водночас у головному копусі є незадіяні площі горищного поверху, які можуть стати придатними до використання внаслідок реконструкції та перепланування. Подано потенційні можливості пристосування незадіяних просторів горища головного корпусу Національного університету “Львівська політехніка” під навчальні і офісні функції для навчальних потреб Інституту архітектури та допоміжних служб ректорату університету.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблематика пристосування території національного університету “львівська політехніка” до потреб неповносправних
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Смалійчук, А. Д.; Smaliychuk, A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    За рівнем пристосованості середовища для потреб неповносправних оцінюється не лише комфорт, функціональність, але й етика архітектури, що відображає зрілість суспільства. Комфортні умови для неповносправних повинні забезпечувати можливість пересування, перебування та навчання. Тому необхідно провести чимало заходів з покращення та облаштування фізичного середовища, враховуючи, що кампус полі¬техніки складається із будинків різних функціонально-розпланувальних, конструк¬тивних, об’ємно-просторових та художньо-естетичних рішень і які вимагають індивідуального підходу для розв’язання цієї проблеми.