Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №727

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13807

Вісник Національного університету "Львівська політехніка".

До збірника науково-прикладних праць “Менеджмент та підприємництво в України: етапи становлення і проблеми розвитку” увійшли статті, які відображають проблеми менеджменту, підприємництва, інвестиційної та інноваційної діяльності, управління національною економікою України тощо. Для працівників підприємств, банків, інвестиційних та інноваційних структур, органів державного управління, викладачів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. – 480 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Комерціалізація інноваційної продукції: сутність, значення та принципи здійснення
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Косцик, Р. С.
    Розглянуто погляди українських та іноземних авторів на трактування поняття “комерціалізація”. Розкрито сутність цього поняття та особливості трактування. На основі опрацьованої літератури запропоновано власне визначення поняття “комерціалізація інноваційної продукції”. Розкрито роль, значення та необхідність комерціалізації інноваційної продукції у сучасному суспільстві. Охарактеризовано принципи здійснення комерціалізації інноваційної продукції. The article discusses the views of Ukrainian and foreign authors on the interpretation of the concept of “commercialization.” The essence of this concept and features of interpretation are discussed. Based on the processed literature the own definition of “commercialization of innovative products” is offered. The role, importance and necessity of innovative products commercialization is described in today's society. The principles of innovative products commercialization are characterized.
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль коучингу в системі мотивування працівників вітчизняних підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Передало, Х. С.; Процик, І. С.
    Визначено сутність та розглянуто роль коучингу в системі мотивування працівників організацій. Наведено переваги та недоліки застосування коучингу на вітчизняних підприємствах. Перераховані принципи введення та підтримання коучингу в системі мотивування працівників організацій. In the article the essence and the role of coaching in the system of workers motivation are considered. Advantages and lacks of coaching application at Ukrainian enterprises are elucidated. The principles of introduction and supportіng of coaching in the system of workers motivation are showed in the article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальна відповідальність як напрям покращення соціального розвитку підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гальчак, Х. Р.
    Розглянуто соціальну відповідальність як новий стратегічний напрям соціального розвитку підприємства. Вивчено форми вияву соціальної відповідальності, їхню специфіку, вигоди від неї для суспільства і для самого підприємства. Зосереджено увагу на вивченні можливості перетворення соціальної відповідальності на інструмент управління підприємством з метою покращення його соціального розвитку. We consider social responsibility as a new strategic direction of social development. We study the forms of manifestation of social responsibility, their specificity, the benefits of it for society and for the firm. Acute attention to exploring the possibility of transforming the social responsibility of business management tool to improve its social development.