Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №727

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13807

Вісник Національного університету "Львівська політехніка".

До збірника науково-прикладних праць “Менеджмент та підприємництво в України: етапи становлення і проблеми розвитку” увійшли статті, які відображають проблеми менеджменту, підприємництва, інвестиційної та інноваційної діяльності, управління національною економікою України тощо. Для працівників підприємств, банків, інвестиційних та інноваційних структур, органів державного управління, викладачів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. – 480 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Конкурентоспроможність підприємства: сутнісна та функціональна характеристики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Панасенко, Д. А.
    Розглянуто та систематизовано позиції авторів на трактування категорії “конкурентоспроможність підприємства”. На засадах аналізування літературних джерел та результатів виконаних досліджень уточнено сутність поняття “конкурентоспроможність підприємства”, виокремлено функцію і призначення конкурентоспроможності підприємства, визначено умови формування належного рівня конкурентоспроможності організації. In the article positions of authors on interpretation of category “competitiveness of enterprise” are considered and systematized. On principles of analysis of literary sources and results of the executed researches essence of concept “competitiveness of enterprise” is specified, a role and setting of competitiveness of enterprise are distinguished, the terms of forming of the proper level of competitiveness of organization are certain.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комерціалізація інноваційної продукції: сутність, значення та принципи здійснення
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Косцик, Р. С.
    Розглянуто погляди українських та іноземних авторів на трактування поняття “комерціалізація”. Розкрито сутність цього поняття та особливості трактування. На основі опрацьованої літератури запропоновано власне визначення поняття “комерціалізація інноваційної продукції”. Розкрито роль, значення та необхідність комерціалізації інноваційної продукції у сучасному суспільстві. Охарактеризовано принципи здійснення комерціалізації інноваційної продукції. The article discusses the views of Ukrainian and foreign authors on the interpretation of the concept of “commercialization.” The essence of this concept and features of interpretation are discussed. Based on the processed literature the own definition of “commercialization of innovative products” is offered. The role, importance and necessity of innovative products commercialization is described in today's society. The principles of innovative products commercialization are characterized.