Філософські науки. – 2013. – №750

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/21179

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Тематичний випуск Вісника Національного університету “Львівська політехніка” “Філософські науки” видається з ініціативи кафедри філософії Львівської політехніки. У цьому випуску опубліковані статті, присвячені актуальним проблемам сучасної філософії, зокрема, проблемам онтології, гносеології, культурології, історії філософії, етичним та естетичним питанням, відображені події наукового життя. Розрахований на науковців, викладачів гуманітарних дисциплін, аспірантів, студентів та усіх, хто цікавиться проблемами сучасної філософії.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 750 : Філософські науки / відповідальний редактор В. Л. Петрушенко . – 112 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Поняття презентації і репрезентації в епістмологічному дискурсі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Петрушенко, Віктор
    Здійснено епістемологічний екскурс у співвідношення понять “презентації” та “репрезентації” та окреслено пізнавальний контекст такого співвідношення. Висунуто аргументи на користь розуміння пізнання як репрезентації, тобто певного переконструювання цих органів чуття людини, що працюють у пізнанні у статусі презентації. Зроблено наголос на соціально-культурних чинниках перетворення презентативних форм у репрезентативні. In the article is given the epistemological excurses in the study of correlation between notion presentation and representation also the cognitive content. In the article is given reasons for understanding of cognition as representation in means as certain reconstruction of datum, given by sense organs, that acts in cognition in presentation status. The stress is laid on socio-culture factors connected with reconstruction of presentational form in representational.