Transport Technologies. – 2024. – Vol. 5, No. 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/62287

Журнал створено у 2020 році у Національному університеті «Львівська політехніка». Періодичність видання двічі на рік. Випуск номерів журналу здійснюється англійською мовою.

Transport Technologies. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2024. – Volume 5, number 1. – 87 p. : il.

Зміст


1
10
23
31
44
53
64
72
84
87

Content (Vol. 5, No 1)


1
10
23
31
44
53
64
72
84
87

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Research of unit train loading technologies at the sidings of grain elevators with their shunting locomotives
    (Видавництво Львівської політехніки, 2024-02-28) Vernyhora, Roman; Korobiova, Ruslana; Suslov, Andrii; Kharchenko, Yevhen; Ukrainian State University of Science and Technologies
    Метою роботи є підвищення ефективності навантаження відправницьких маршрутів на елеваторах, що мають власні маневрові локомотиви. Дослідження виконано на основі аналізу часових рядів, методів організації експлуатаційної роботи залізниць та методів тягових розрахунків. У роботі розглянуто проблему організації маневрової роботи на елеваторах із завантаження зернових маршрутів. Через критичне зношення маневрових локомотивів залізничного транспорту загального користування на елеваторах доводиться використовувати власні локомотиви. Під час дослідження встановлено залежності тривалості маневрових та вантажних операцій від кількості вагонів у маршруті та від інших факторів. Виконано порівняння різних типів маневрових локомотивів. На підставі аналізу встановлено, що для виконання маневрової роботи на елеваторах доцільно використовувати чотиривісні маневрові тепловози з гідравлічною передачею. Сила тяги таких локомотивів достатня для подавання на елеватор порожніх вагонів зі швидкістю 14–15 км/год. Забирати завантажені вагони можна зі швидкістю 14–15 км/год за ухилу з’єднувальної колії до 2–5 ‰. За більших ухилів забирання завантажених вагонів повинно здійснюватися зі швидкістю 5 км/год. Основним фактором, що впливає на тривалість маневрових операцій, є відстань подавання та забирання вагонів. Розроблено технології навантаження зернових маршрутів на елеваторах, що передбачають перебування вагонів на станціях навантаження протягом двох та трьох діб. Встановлено, що основним фактором, який впливає на тривалість навантаження маршрутів, є штат працівників локомотиво-складальних бригад. Наукова новизна полягає у визначенні залежності між параметрами технічного забезпечення елеваторів та тривалістю перебування вагонів у системі “станція примикання – під’їзна колія елеватора”. Практичне значення роботи полягає в тому, що її результати можна використовувати під час проєктування реконструкції наявних та будівництва нових елеваторів, а також для оцінювання витрат, пов’язаних із різними технологіями навантаження маршрутів на відповідних під’їзних коліях.