Архітектура. – 2012. – №728

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/15566

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу Інституту архітектури Національного університету «Львівська політехніка», а також архітектурних шкіл інших вищих навчальних закладів. У публікаціях розглянено актуальні проблеми теорії та практики у галузі архітектури, містобудування і дизайну. Для наукових працівників та інженерів, які працюють у галузі архітектури.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 728 : Архітектура / відповідальний редактор Б. С. Черкес. – 276 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Життєвий і творчий шлях Романа Миколайовича Липки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Черкес, Б. С.; Клименюк, Т. М.
    Досліджено значення особистості Романа Миколайовича Липки як лідера Львівської архітектурної школи, завдяки якому була збережена класична традиція архітектурної освіти в регіоні. The importance of the personality of Roman Lipka as a leader of the Lviv architectural school, through which the classical tradition of architectural education in the region has been preserved is vestigated in the article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вибір оборонних пам’яток, території яких придатні для видовищної функції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Клименюк, Т. М.; Ковальчук, О. І.
    Досліджено пам’ятки оборонного будівництва, які знаходилися або знаходяться на території Західної України та можуть стати ареною для проведення історично-фольклорних фестивалів та інших видовищ. Studied monuments of defensive construction or which were located in Western Ukraine that could become the scene for the historical folklore festivals and other circuses.