Економіка і менеджмент (EM-2011 ). – 2011 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27016

Матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених

У збірнику опубліковано матеріали конференції, присвяченої проблемам у галузі економіки, менеджменту, маркетингу, обліку та аналізу, фінансів. Видання призначено для науковців, аспірантів, студентів.

Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 року, Львів, Україна / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 280 с. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки).

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Поняття фінансової стійкості банку та шляхи її забезпечення
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Шийка, Марина
    Важливість даної теми полягає у вивченні банківської системи через призму оцінки фінансового стану банку, аналізуючи його діяльність. Тепер надійність і фінансова стійкіст - основні фактори, які впливають на свідомість клієнта при виборі банку. У статті розглянуто різні підходи до визначення поняття фінансової стійкості банку. Досліджено основні зовнішні та внутрішні фактори, які впливають на фінансову стійкість комерційного банку, запропоновано шляхи її досягнення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Тенденції розвитку конкурентного середовища на ринку металургійної продукції України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Татар, Марина
    Розглянуто різні визначення поняття конкуренто- спроможності, виділено три основні підходи до трак- тування цієї категорії. Досліджено існуючі у вітчизняній та міжнародній практиці методи аналізу та оцінки конкурен- тоспроможності підприємства, виявлено їх переваги та недоліки. Проаналізовано сучасний стан однієї з головних бюджетоутворюючих галузей економіки України – мета- лургійної галузі, визначено модель ринку, до якої вона належить та частки ринку металургійних підприємств. Запропоновано алгоритм оцінки рівня конкуренції в галузі. Проаналізовано показники оцінки рівня конкуренції на ринку, розраховано індекси Лернера та Херфіндаля-Хирш- мана. Запропонована методика оцінки конкурентоспро- можності металургійних підприємств. Обґрунтовано доцільність аналізу внутрішньої та зовнішньої конкурен- тоспроможності підприємств. Досліджено вплив різних чинників формування конкурентоспроможності на основі побудови регресійної моделі, яка дозволяє найточніше виявити в яких саме чинниках закладені більші резерви підвищення конкурентоспроможності. Також побудовано вектор розвитку конкурентоспроможності підприємств металургійної галузі України .
  • Thumbnail Image
    Item
    Сучасні концепції кластеризації економіки регіонів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Лисенко, Ірина
    Проаналізовано основні підходи до визначення клас- терів, а також можливість впровадження сучасної кластерної концепції для підвищення конкурентоспро- можності економіки регіонів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Класифікація конкурентних переваг підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Філіпенко, Юлія
    У статті обґрунтована необхідність формування конкурентних переваг для підприємства. Систематизовано види конкурентних переваг за різними класифікаційними ознаками, з метою виділення найбільш значущих і менш суттєвих, їх доцільного поєднання.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управлінські технології забезпечення ефективності управління конкурентоспроможністю підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Клюквіна, Марія
    В даній роботі викладено основні результати дос- лідження питання управління конкурентоспроможністю підприємства та управлінські технології, що забезпечують ефективність управління конкурентоспроможністю під- приємств. Проведено аналіз визначень поняття «управ- ління конкурентоспроможністю» та існуючих технологій, систематизовано думки вчених відповідно до кожної з технологійта вказано власну думку.
  • Thumbnail Image
    Item
    Корпоративна культура українських підприємства як альтернативний варіант зростання їх конкурентоспроможності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Гром’як, Ольга
    Розглянуто історію виникнення та трактування поняття «корпоративна культура» (КК). Висвітлено суперечності у розуміння цього терміну менеджерами іноземних та вітчизняних підприємств та виокремлено основні складові КК. Наведено базові етапи та механізм формування КК за допомогою концепції чотирьох середовищ. Виявлено можливість зростання конкурентоспроможності вітчизняних підприємств завдяки вмілому використанні КК.