Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес. – 2005. – №531

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47392

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковані результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу та співробітників Інституту архітектури Національного університету "Львівська політехніка", інших вітчизняних та закордонних вищих закладів освіти та наукових установ. Розглядаються питання дослідження, охорони та збереження архітекури замків, резиденцій та їх комплексів в умовах розвитку туристичного бізнесу.Розглядаються актуальні питання архітектурної теорії та економіки, впровадження інноваційних технологій та інвестиційних процесів для відновлення предметного наповнення історичних ландшафтів. Матеріали становлять інтерес для наукових працівників та спеціалістів відповідних галузей архітектури, містобудування, економіки, мистецтвознавства, історії, краєзнавства.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка. – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2005. – № 531 : Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес / відповідальний редактор Б. С. Черкес. – 175 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”

Зміст


1
5
7
11
18
21
24
28
30
33
36
48
51
55
59
63
67
72
75
80
86
88
91
95
100
103
113
118
123
127
130
137
139
146
150
154
159
164
166
169
172
175

Content


1
5
7
11
18
21
24
28
30
33
36
48
51
55
59
63
67
72
75
80
86
88
91
95
100
103
113
118
123
127
130
137
139
146
150
154
159
164
166
169
172
175

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Популяризація національної історико-культурної спадщини як стратегічний напрям розвитку туризму та фактор створення конкурентних переваг у туристичному регіоні
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Гайдук, А. Б.; Hayduk, A. B.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Визначено роль та місце фактора історико-культурного потенціалу регіону у формуванні ефективної регіональної туристичної політики, а також вплив цього фактора на створення конкурентних переваг в туристичному регіоні. Обґрунтовується необхідність використання інструментів менеджменту туристичних регіонів, зокрема запровадження політики дахової марки як складової продуктової політики регіону. На основі іноземного досвіду розробляються рекомендації щодо використання різноманіт-них профілів туристичного регіону для створення палітри брендів в системі “дахової” марки.