Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Архітектура. – 2019. – Том 1, випуск 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/49634

Науковий журнал

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Архітектура : науковий журнал. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – Т. 1, № 1 . – 170 с.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Архітектура

Зміст (том 1, № 1)


1
13
20
61
68
76
83
91
99
106
123
141
149
154
163

Content (Vol. 1, No 1)


1
13
20
61
68
76
83
91
99
106
123
141
149
154
163

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтуїтивне і раціональне в творчості художника
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Гоголь, В. Д.; Gogol, V.; Львівська національна академія мистецтв; Lviv National Academy of Arts
    У статті розглянуто досвід осмислення єдності інтуїтивного і наукового підходів у творчості художника. Вирішення цієї проблеми пов’язане з фундаментальними питаннями методології процесу виконання твору мистецтва. У процесі створення скульптури (пам’ятника) необхідно вписати пластику в сформоване навколишнє середовище, визначити її масштаб, стиль, обрахувати конструктивну основу тощо. Використання цих складових є необхідною умовою створення досконалого, гармонійного твору.
  • Thumbnail Image
    Item
    Структура символу як виражальний чинник сакральності в храмобудуванні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Гнідець, Р. Б.; Hnidets, R.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті зроблено спробу розкрити структуру символу у його образі та геометричній формі як вираження сакральної сутності у храмобудуванні. Вона виявляється через ідею-образ, функціонально-змістове наповнення та певне знаково-символьне проявлення у просторі храмових обсягів святині. Оскільки символ у своєму практичному застосуванні виховує у будівничого чутливість до формальної досконалості, гармонії та естетики змісту і сакральної заангажованості, то саме у знаково-символьному вираженні виявляється сакральна сутність храмових будівель.