Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2017 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39576

Матеріали 9-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», 21–23 листопада 2017 року, Львів, Україна

Збірник містить матеріали 9-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки та застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в навчальному процесі та інформатизації діяльності вищих навчальних закладів.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, 21–23 листопада 2017 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка» ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. – 202 с.

Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів

Зміст


1
3
6
12
19
25
36
42
48
52
56
61
66
70
73
77
83
87
93
95
101
106
112
116
119
123
126
129
132
136
142
146
151
157
161
164
168
171
176
179
184
188
193
198

Content


1
3
6
12
19
25
36
42
48
52
56
61
66
70
73
77
83
87
93
95
101
106
112
116
119
123
126
129
132
136
142
146
151
157
161
164
168
171
176
179
184
188
193
198

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Варіативна оцінка знань студентів за допомогою системи тест-IQ
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Паламарчук, Євген; Коваленко, Олена; Яцковська, Римма; Вінницький національний технічний університет; Вінницький національний аграрний університет
    Автори представляють результати розробки програмного модулю тестування в системі управління навчанням. Головною особливістю розробки є запровадження супертесту – програми формування типових тестових завдань з автоматичною зміною умови задачі. Такі елементи штучного інтелекту дозволяють підвищити якість тестових завдань та зменшити вірогідність формального виконання задач студентами. Можливості запровадження тренувальних та підсумкових тестів та ігрових елементів щодо мотивації студентів та викладачів (рейтинг тестів, повідомлення щодо результатів тестування) соціалізують систему перевірки знань.