Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2017 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39576

Матеріали 9-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», 21–23 листопада 2017 року, Львів, Україна

Збірник містить матеріали 9-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки та застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в навчальному процесі та інформатизації діяльності вищих навчальних закладів.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, 21–23 листопада 2017 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка» ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. – 202 с.

Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів

Зміст


1
3
6
12
19
25
36
42
48
52
56
61
66
70
73
77
83
87
93
95
101
106
112
116
119
123
126
129
132
136
142
146
151
157
161
164
168
171
176
179
184
188
193
198

Content


1
3
6
12
19
25
36
42
48
52
56
61
66
70
73
77
83
87
93
95
101
106
112
116
119
123
126
129
132
136
142
146
151
157
161
164
168
171
176
179
184
188
193
198

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Варіативна оцінка знань студентів за допомогою системи тест-IQ
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Паламарчук, Євген; Коваленко, Олена; Яцковська, Римма; Вінницький національний технічний університет; Вінницький національний аграрний університет
    Автори представляють результати розробки програмного модулю тестування в системі управління навчанням. Головною особливістю розробки є запровадження супертесту – програми формування типових тестових завдань з автоматичною зміною умови задачі. Такі елементи штучного інтелекту дозволяють підвищити якість тестових завдань та зменшити вірогідність формального виконання задач студентами. Можливості запровадження тренувальних та підсумкових тестів та ігрових елементів щодо мотивації студентів та викладачів (рейтинг тестів, повідомлення щодо результатів тестування) соціалізують систему перевірки знань.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційне електронне середовище навчального відділу університету
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Паламарчук, Євген; Коваленко, Олена; Савчук, Тамара; Вінницький національний технічний університет
    Автори представляють результати розробки моделі інформаційного електронного середовища навчального відділу університету. Основними функціями середовища є інформування викладачів та співробітників щодо нормативних та розпорядчих документів для здійснення навчально-методичної діяльності; формування запитів внутрішньої та зовнішньої звітності; моніторинг здійснення освітньої діяльності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка динамічного внутрішнього сайту кафедри
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Паламарчук, Євген; Квєтний, Роман; Дубовой, Володимир; Вінницький національний технічний університет
    Автори представляють результати розробки і тестування динамічного внутрішнього сайту кафедри. Визначені основні функції сайту: достовірна інформація щодо складу кафедри, методичного забезпечення, результатів наукової роботи; автоматизоване формування звітних таблиць та документів за видами діяльності; інтеграція з іншими електронними ресурсами.
  • Thumbnail Image
    Item
    Поведінкові моделі інформаційної системи змішаного навчання
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Коваленко, Олена; Вінницький національний технічний університет
    Автор представляє результати розробки поведінкових моделей агентів інформаційної системи змішаного навчання. Загальні принципи роботи базуються на теорії дзеркал, які відповідають цілям інформаційної системи змішаного навчання. Збалансування різних видів навчання в системі досягається шляхом поведінкового моделювання ситуацій, що реалізуються в системі. Практичний досвід автора щодо запровадження системи змішаного навчання в українських вищих закладах на базі авторських проектів свідчить про необхідність поведінкового моделювання як для формування базової платформи, так і для внесення змін в процесі роботи в інформаційній системі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Results of implementation of the pilot project of management system for learning and concomitance of the educational, methodological and scientific activities “JETIQ”
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Bisikalo, Oleg; Palamarchuk, Yevhen; Kovalenko, Olena; Вінницький національний технічний університет
    Автори представляють результати впровадження системи управління навчанням. Комплексна система складається з окремих модулів, які дозволяють сформувати персональний репозиторій електронних ресурсів. Таке інформаційне сховище є програмною платформою для здійснення моніторингу результатів навчання, наукової та методичної діяльності викладачів. Система охоплює всі основні процеси освітньої діяльності та побудована за принципами екосистеми. Кожен блок системи є взаємопов’язаним з іншими, a інформація у системі динамічно оновлюється. Основними базами даних є дані викладачів, співробітників та студентів, результати оцінювання студентів шляхом поточного контролю (електронний журнал) та підсумкового контролю (електронні відомості, електронна залікова книжка, зведені звітні таблиці). Методичне забезпечення кожної дисципліни формується як структурована база знань в навігаторі дисципліни, який містить такі модулі електронних ресурсів як файли конспекту лекцій, методичних вказівок, наукових статей, посібники та підручників; відео та аудіо-підкасти; тестові завдання; зовнішні і внутрішні посилання тощо. Динамічні WEB-сайти кафедр та підрозділів формують зручне середовище автоматичної звітності, інтеграції з іншими електронними ресурсами.