Магістерські роботи
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/62492
Browse
Item Копінг-стратегії шкільної тривожності учнями різного віку(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Бойко, Максим Русланович; Boiko, Maksym Ruslanovych; Куций, Олександр Анатолійович; Національний університет "Львівська політехніка"У дослідженні розглянуто проблему копінг-стратегій подолання шкільної тривожності в учнів середніх та старших класів. Теоретично обґрунтовано та емпірично досліджено взаємозв'язки між копінг-стратегіями, особистісними характеристиками та мотивацією навчання. Використано комплекс психодіагностичних методик для вивчення особливостей копінг-стратегій, тривожності, акцентуацій характеру та мотивації. Вибірку склали 100 учнів віком від 11 до 17 років. Проаналізовано вікові та гендерні особливості використання копінг-стратегій, досліджено їх зв'язок з рівнем тривожності та особистісними характеристиками. Особливу увагу приділено специфіці копінг-стратегій учнів, які мають рідних у зоні бойових дій. За допомогою факторного та кластерного аналізу виявлено основні психологічні профілі учнів та особливості структурної організації механізмів подолання стресу. На основі отриманих результатів розроблено практичні рекомендації щодо психологічного супроводу учнів різних вікових груп.