Магістерські роботи
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/62492
Browse
Item Психологічна готовність майбутніх педагогів до професійної діяльності(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Юрченко, Олена Василівна; Yurchenko, Olena Vasylivna; Василенко, Леся Павлівна; Національний університет "Львівська політехніка"У дослідженні визначено ступінь розробленості проблеми психологічної готовності до професійної діяльності та термінологічне поле дослідження; розглядаються теоретико-методологічні засади формування психологічної готовність майбутнього педагога до професійної діяльності. Аналізуються та обґрунтовуються структурні компоненти психологічної готовності майбутнього педагога до професійної діяльності. В емпіричній частині роботи описуються методи та методики діагностики психологічної готовності, викладаються результати емпіричного дослідження, які свідчать що психологічна готовність майбутніх педагогів до професійної діяльності є динамічним явищем. Формуючись у процесі навчання у ВНЗ, вона зазнає позитивних якісних та кількісних змін, нарощується та відображається у поступовій динаміці переходу від одного рівня до іншого, визначається внутрішнім балансом між її компонентами і забезпечує продуктивне вирішення навчальних та професійних завдань. Рівень сформованості психологічної готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності визначається рівнем успішності їх навчальної діяльності, задоволеністю вибором професії та проявляється в активному позитивному ставленні до майбутньої професійної діяльності.