Магістерські роботи
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/62492
Browse
Item Уявлення батьків про адаптацію молодших школярів до навчання(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Пальчук, Марія Ярославівна; Palchuk, Mariia Yaroslavivna; Куций, Олександр Анатолійович; Національний університет "Львівська політехніка"Дослідження сприйняття батьками адаптації молодших школярів до навчання виявляє взаємозв'язок між когнітивними, емоційними та соціально-психологічними чинниками, що визначають готовність дітей до школи. Теоретичний аналіз показує, що успішна адаптація залежить від рівня розвитку когнітивних здібностей та емоційної стійкості дитини, а також від підтримки з боку батьків. Батьки, які активно залучені до шкільного процесу, створюють умови для розвитку самостійності та мотивації в дітей. Емпіричне дослідження підтверджує, що батьківське сприйняття адаптації тісно пов'язане з соціально-економічними факторами та рівнем тривожності. Високий рівень тривожності батьків зазвичай супроводжується негативним ставленням до адаптаційних можливостей дитини, що може заважати її успішному освоєнню шкільної програми. Результати факторного та кореляційного аналізу вказують на необхідність корекції батьківських установок для зниження тривожності та поліпшення умов адаптації дітей. Програма інтервенцій, спрямована на покращення батьківського сприйняття шкільної адаптації, може позитивно вплинути на розвиток дітей та створити сприятливе навчальне середовище.