Магістерські роботи
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/62492
Browse
Search Results
Item Емоційний інтелект як складова професійної компетентності студентів-психологів(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Тимоцко, Іванна Ярославівна; Tymotsko, Ivanna Yaroslavivna; Мащак, Світлана Остапівна; Національний університет "Львівська політехніка"У першому розділі магістерської роботи проаналізовано поняття емоційного інтелекту та професійної компетентності. Розглянуто різні підходи до розуміння структури як емоційного інтелекту, так професійної компетентності психологів. Зроблено огляд на наявні теоретичні і емпіричні розвідки у проблематиці ролі емоційного інтелекту в структурі професійної компетентності студентів-психологів. У другому розділі магістерської роботи описано особливості організації дослідження та підібраних методів задля виконання поставлених завдань дослідження. Надано характеристику групі досліджуваних та описано розподіл респондентів за досліджуваними характеристиками. У третьому розділі представлено аналіз та інтерпретацію отриманих результатів емпіричного дослідження, а також коротко охарактеризовано загальні рекомендації щодо розвитку емоційного інтелекту у студентів-психологів. Визначено, що студенти-психологи, що взяли участь у даному дослідженні, загалом мають досить високий рівень розуміння і управління емоцій інших людей, комунікативних, організаційних здібностей, емпатії та самоефективності. Кореляційний аналіз показав, що емоційний інтелект і поведінкові характеристики тісно пов’язані з соціальною та емоційною компетентністю людини. У результаті застосування аналізу чинників, було виокремлено три фактори: фактор емоційної обізнаності, фактор саморегуляції діяльності та фактор управління емоціями.Item Емоційна стійкість як адаптаційний потенціал особистості(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Подольська, Вікторія Ігорівна; Podolska, Viktoriia Ihorivna; Галян, Андрій Ігорович; Національний університет "Львівська політехніка"Емоційна стійкість – комплексна особливість психіки, що характеризується здатністю регулювати прояви своєї емоційності для ефективного виконання діяльності. Ця властивість також сприяє зменшенню негативного впливу несприятливих факторів, знижує стресові реакції і уможливлює подальшу конструктивну діяльність. Адаптаційний потенціал визначає здатність особистості до трансформацій на емоційному, когнітивному та поведінковому рівнях з метою забезпечення комфортних взаємовідносин з соціальним середовищем. З метою апробації та підтвердження робочої гіпотези було досліджено 68 осіб віком від 18 до 40 років та різної статі. Високі показники таких психічних станів як тривога, ригідність та фрустрація, корелювали з високим рівнем дезадаптивності та низьким рівнем емоційної стійкості. Чоловіки та жінки, котрі прийняли участь у дослідженні на статистично достовірному рівні відрізнялися показниками емоційного інтелекту та таких його компонентів як емпатія, розпізнавання емоцій інших, самомотивація та емоційна обізнаність. Не існувало статистично значимих відмінностей у мірах прояву показників адаптації, неадаптивних станів, характеристик емоційності. У результаті проведення багаточинникового аналізу виділились такі чинники як «Емоційний інтелект», «Неадаптивні стани», «Гармонія з собою і світом», «Негнучке домінування», «Невпевненість в собі», «Адаптаційний потенціал інтенсивності емоцій», «Агресивність в структурі емоційної стійкості».