Магістерські роботи

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/62492

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Емоційний інтелект як складова професійної компетентності студентів-психологів
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Тимоцко, Іванна Ярославівна; Tymotsko, Ivanna Yaroslavivna; Мащак, Світлана Остапівна; Національний університет "Львівська політехніка"
    У першому розділі магістерської роботи проаналізовано поняття емоційного інтелекту та професійної компетентності. Розглянуто різні підходи до розуміння структури як емоційного інтелекту, так професійної компетентності психологів. Зроблено огляд на наявні теоретичні і емпіричні розвідки у проблематиці ролі емоційного інтелекту в структурі професійної компетентності студентів-психологів. У другому розділі магістерської роботи описано особливості організації дослідження та підібраних методів задля виконання поставлених завдань дослідження. Надано характеристику групі досліджуваних та описано розподіл респондентів за досліджуваними характеристиками. У третьому розділі представлено аналіз та інтерпретацію отриманих результатів емпіричного дослідження, а також коротко охарактеризовано загальні рекомендації щодо розвитку емоційного інтелекту у студентів-психологів. Визначено, що студенти-психологи, що взяли участь у даному дослідженні, загалом мають досить високий рівень розуміння і управління емоцій інших людей, комунікативних, організаційних здібностей, емпатії та самоефективності. Кореляційний аналіз показав, що емоційний інтелект і поведінкові характеристики тісно пов’язані з соціальною та емоційною компетентністю людини. У результаті застосування аналізу чинників, було виокремлено три фактори: фактор емоційної обізнаності, фактор саморегуляції діяльності та фактор управління емоціями.
  • Thumbnail Image
    Item
    Етнічні стереотипи та адаптація нових співробітників до роботи онлайн в полікультурному середовищі
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Попова, Ольга Тарасівна; Popova, Olha Tarasivna; Орищин-Буждиган, Лідія Степанівна; Національний університет "Львівська політехніка"
    Дослідження розглядає вплив етнічних стереотипів на адаптацію працівників і задоволеність роботою в мультикультурному середовищі. Етнічні стереотипи створюють психологічні бар’єри, що ускладнюють взаємодію в командах і знижують якість робочого клімату. Адаптація працівників залежить від культурного інтелекту, емпатії та готовності до інтеграції, які сприяють зниженню тривожності та ефективній взаємодії. Працівники з високим рівнем культурного інтелекту краще адаптуються, демонструють вищий рівень задоволеності роботою та сприяють соціальній гармонії. Соціальне домінування негативно впливає на адаптацію, знижуючи рівень інклюзивності, тоді як егалітаризм і етнокультурна емпатія сприяють створенню позитивного клімату, що підвищує продуктивність і задоволеність. Дистанційна робота зменшує упередження, однак обмежує соціальні контакти, що може ускладнювати адаптацію. Досвідчені працівники краще інтегруються в команди, тоді як менш досвідчені частіше демонструють упередження. Результати підтверджують, що подолання стереотипів і підтримка егалітарних цінностей є основою для створення інклюзивного середовища, що сприяє задоволеності працею та зростанню професійних навичок.
  • Thumbnail Image
    Item
    Етнічні стереотипи та адаптація нових співробітників до роботи онлайн в полікультурному середовищі
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Попова, Ольга Тарасівна; Kutsiaba, Olha Tarasivna; Орищин-Буждиган, Лідія Степанівна; Національний університет "Львівська політехніка"
    Дослідження розглядає вплив етнічних стереотипів на адаптацію працівників і задоволеність роботою в мультикультурному середовищі. Етнічні стереотипи створюють психологічні бар’єри, що ускладнюють взаємодію в командах і знижують якість робочого клімату. Адаптація працівників залежить від культурного інтелекту, емпатії та готовності до інтеграції, які сприяють зниженню тривожності та ефективній взаємодії. Працівники з високим рівнем культурного інтелекту краще адаптуються, демонструють вищий рівень задоволеності роботою та сприяють соціальній гармонії. Соціальне домінування негативно впливає на адаптацію, знижуючи рівень інклюзивності, тоді як егалітаризм і етнокультурна емпатія сприяють створенню позитивного клімату, що підвищує продуктивність і задоволеність. Дистанційна робота зменшує упередження, однак обмежує соціальні контакти, що може ускладнювати адаптацію. Досвідчені працівники краще інтегруються в команди, тоді як менш досвідчені частіше демонструють упередження. Результати підтверджують, що подолання стереотипів і підтримка егалітарних цінностей є основою для створення інклюзивного середовища, що сприяє задоволеності працею та зростанню професійних навичок.