Магістерські роботи
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/62492
Browse
Search Results
Item Емоційний інтелект як складова професійної компетентності студентів-психологів(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Тимоцко, Іванна Ярославівна; Tymotsko, Ivanna Yaroslavivna; Мащак, Світлана Остапівна; Національний університет "Львівська політехніка"У першому розділі магістерської роботи проаналізовано поняття емоційного інтелекту та професійної компетентності. Розглянуто різні підходи до розуміння структури як емоційного інтелекту, так професійної компетентності психологів. Зроблено огляд на наявні теоретичні і емпіричні розвідки у проблематиці ролі емоційного інтелекту в структурі професійної компетентності студентів-психологів. У другому розділі магістерської роботи описано особливості організації дослідження та підібраних методів задля виконання поставлених завдань дослідження. Надано характеристику групі досліджуваних та описано розподіл респондентів за досліджуваними характеристиками. У третьому розділі представлено аналіз та інтерпретацію отриманих результатів емпіричного дослідження, а також коротко охарактеризовано загальні рекомендації щодо розвитку емоційного інтелекту у студентів-психологів. Визначено, що студенти-психологи, що взяли участь у даному дослідженні, загалом мають досить високий рівень розуміння і управління емоцій інших людей, комунікативних, організаційних здібностей, емпатії та самоефективності. Кореляційний аналіз показав, що емоційний інтелект і поведінкові характеристики тісно пов’язані з соціальною та емоційною компетентністю людини. У результаті застосування аналізу чинників, було виокремлено три фактори: фактор емоційної обізнаності, фактор саморегуляції діяльності та фактор управління емоціями.Item Етнічні стереотипи та адаптація нових співробітників до роботи онлайн в полікультурному середовищі(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Попова, Ольга Тарасівна; Popova, Olha Tarasivna; Орищин-Буждиган, Лідія Степанівна; Національний університет "Львівська політехніка"Дослідження розглядає вплив етнічних стереотипів на адаптацію працівників і задоволеність роботою в мультикультурному середовищі. Етнічні стереотипи створюють психологічні бар’єри, що ускладнюють взаємодію в командах і знижують якість робочого клімату. Адаптація працівників залежить від культурного інтелекту, емпатії та готовності до інтеграції, які сприяють зниженню тривожності та ефективній взаємодії. Працівники з високим рівнем культурного інтелекту краще адаптуються, демонструють вищий рівень задоволеності роботою та сприяють соціальній гармонії. Соціальне домінування негативно впливає на адаптацію, знижуючи рівень інклюзивності, тоді як егалітаризм і етнокультурна емпатія сприяють створенню позитивного клімату, що підвищує продуктивність і задоволеність. Дистанційна робота зменшує упередження, однак обмежує соціальні контакти, що може ускладнювати адаптацію. Досвідчені працівники краще інтегруються в команди, тоді як менш досвідчені частіше демонструють упередження. Результати підтверджують, що подолання стереотипів і підтримка егалітарних цінностей є основою для створення інклюзивного середовища, що сприяє задоволеності працею та зростанню професійних навичок.Item Етнічні стереотипи та адаптація нових співробітників до роботи онлайн в полікультурному середовищі(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Попова, Ольга Тарасівна; Kutsiaba, Olha Tarasivna; Орищин-Буждиган, Лідія Степанівна; Національний університет "Львівська політехніка"Дослідження розглядає вплив етнічних стереотипів на адаптацію працівників і задоволеність роботою в мультикультурному середовищі. Етнічні стереотипи створюють психологічні бар’єри, що ускладнюють взаємодію в командах і знижують якість робочого клімату. Адаптація працівників залежить від культурного інтелекту, емпатії та готовності до інтеграції, які сприяють зниженню тривожності та ефективній взаємодії. Працівники з високим рівнем культурного інтелекту краще адаптуються, демонструють вищий рівень задоволеності роботою та сприяють соціальній гармонії. Соціальне домінування негативно впливає на адаптацію, знижуючи рівень інклюзивності, тоді як егалітаризм і етнокультурна емпатія сприяють створенню позитивного клімату, що підвищує продуктивність і задоволеність. Дистанційна робота зменшує упередження, однак обмежує соціальні контакти, що може ускладнювати адаптацію. Досвідчені працівники краще інтегруються в команди, тоді як менш досвідчені частіше демонструють упередження. Результати підтверджують, що подолання стереотипів і підтримка егалітарних цінностей є основою для створення інклюзивного середовища, що сприяє задоволеності працею та зростанню професійних навичок.