Комп'ютерні системи проектування теорія і практика. – 2014. – №808

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26649

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Комп’ютерні системи проектування. Теорія і практика» входить у перелік видань ВАК, в яких друкуються матеріали дисертаційних робіт у галузі технічних наук. У віснику розглянуто питання теорії і практики моделювання складних об`єктів процесів і систем, а також розробки та використання програмно-технічних засобів автоматизованого проектування. Для наукових працівників, інженерів, аспірантів і студентів старших курсів, а також спеціалістів-розробників і користувачів комп`ютерних систем проектування.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – № 808 : Комп’ютерні системи проектування. Теорія і практика / відповідальний редактор М. В. Лобур. – 104 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Effect of impact velocity in the roadblock on the spatial arrangement of acceleration of the vehicle body
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Waluś, K. J.; Krawiec, P.; Polasik, J.; Markiewicz, F.; Cieślik, M.; Adamiec, J. M.
    The article presents the results of experimental studies of the process of intense acceleration, passing through the barrier and the vehicle brakes adapted for the transport of persons using two speed ranges passing through the barrier. Tests were conducted on dry roads made of cobblestones. Performed experimental studies, which aim was to determine the acceleration in each axis while passing through the obstacle. Подано результати експериментальних досліджень процесу інтенсивного прискорення, що проходять через бар’єр і транспортний засіб, гальма пристосовані для перевезення осіб з використанням двох діапазонів швидкостей, проходячи через бар’єр. Випробування проводилися на сухих дорогах з бруківки. Виконані експериментальні дослідження, мета яких – визначити прискорення в кожній осі при проходженні через перешкоди.