Energy Engineering and Control Systems

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/30424

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Prediction of thermophysical characteristics of fuel rods based on calculations
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-06-01) Лис, Степан; Галянчук, Ігор; Коваленко, Тетяна; Lys, Stepan; Galyanchuk, Igor; Kovalenko, Tetiana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано умови експлуатації та розрахунки теплофізичних характеристик твелів ВВЕР-1000 у чотирирічному паливному циклі для уніфікованої активної зони. Подано короткий опис моделей розрахунку газовиділення, тиску газів під оболонкою твелів, розпухання і теплопровідності палива, провідності зазору “паливо – оболонка”. Теплофізичний стан твелів у активній зоні реактора є одним із основних факторів, що визначають їхню працездатність. Напружено-деформований стан оболонок твелів у проєктних режимах експлуатації тісно пов’язаний із рівнем температур у паливі, розпуханням, газовиділенням із паливних таблеток і характером їх зміни упродовж кампанії та під час перехідних режимів. Крім того, вивчення цих параметрів є самостійною метою досліджень, оскільки їх граничні значення регламентовано системою проєктних критеріїв. У роботі подано результати розрахункового моделювання теплофізичного стану твелів сучасної конструкції в умовах чотирирічної експлуатації в активній зоні реактора ВВЕР-1000.
  • Thumbnail Image
    Item
    Analysis of eddy-current testing and metallographic examinations for corrosion damages of heat exchanging tubes in NPP steam generators
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-06-01) Коваленко, Тетяна; Лис, Степан; Вострес, Володимир; Kovalenko, Tetiana; Lys, Stepan; Vostres, Volodymyr; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто механізми корозійних пошкоджень теплообмінних труб (ТОТ) парогенератора ПГВ-1000 у різних режимах його роботи. Встановлено, що корозійні дефекти локалізуються переважно в нижній частині трубних пучків парогенератора. Проведено дослідження корозійних пошкоджень теплообмінних труб парогенератора ПГВ-1000. Виконано порівняльний аналіз результатів вихорострумового контролю (ВСК) ТОТ парогенератора отриманих за допомогою двох різних систем ВСК “TEDDY-8”, “MIZ-30” та зіставлення цих даних із результатами металографічних досліджень дефектів. Встановлено, що відсоток ураження металу за результатами металографії для абсолютної більшості проаналізованих дефектів перевищує дані ВСК. В основному різниця становить 10–15 %, в окремих випадках – до 25 %. Доведено, що тонкостінні ТОТ парогенератора не повинні мати значних або наскрізних дефектів з метою забезпечення надійної роботи ТОТ ПГВ-1000, що є однією з найважливіших задач на АЕС.