Кафедра соціології та соціальної роботи
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/62559
Browse
Item Стратегії розвитку корпоративної культури в установах соціальної сфери(Національний університет "Львівська політехніка", 2023) Логвиненко, Владислав Віталійович; Lohvynenko, Vladyslav Vitaliiovych; Мишок, Романа Романівна; Національний університет "Львівська політехніка"На сучасному етапі розвитку управління результативністю діяльності організацій, підприємств та установ великою мірою залежить від рівня розвинутості корпоративного управління та корпоративної культури. Дослідження щодо корпоративної культури в Україні поки що існують на початковій стадії, тому не мають системного характеру. Дана проблема має практичне значення та великий інтерес до неї з боку практиків з управління персоналом, проте масштабних наукових досліджень в з цієї теми в Україні не проводилося. Установа не може існувати без власної корпоративної культури. Якщо вона не створюється свідомо, то породжується в процесі роботи. Залученість співробітників і імідж компанії визначають якою буде корпоративна культура. В сучасних ринкових умовах це важливо, лише клієнтоорієнтовані, відкриті та обізнані установи досягнуть успіху. В останні часи велика увага приділяється цій проблемі для покращення морально-психологічного клімату та конкурентоспроможності підприємств. Корпоративна культура є системою цінностей та способом формування організації. Врахування духовних потреб співробітників є важливим елементом управління трудовими ресурсами та інноваційним потенціалом організації. У працях українських вчених Г. Захарчин, Н. Смолінська розкрито сутність корпоративної культури, розглянуто різні типології та підходи до оцінювання й управління її розвитком. Дослідження корпоративної культури як важливого важеля управління персоналом провів Ю. Красовський. Об’єкт дослідження – корпоративна культура. Предмет дослідження – специфіка корпоративної культури установи соціальної сфери та стратегії її розвитку. Мета дослідження – дослідження різноманітних стратегій розвитку корпоративної культури в установах соціальної сфери з метою розробки рекомендацій для поліпшення якості обслуговування та підвищення задоволеності як працівників, так і клієнтів цих установ. Результати дослідження: У роботі було розглянуто теоретико-методологічні засади формування корпоративної культури. Визначено сутність, значення та вплив корпоративної культури на імідж установи соціальної сфери. Було проведено діагностику корпоративної культури в установах соціальної сфери: вивчено елементи та оцінено тип корпоративної культури. Визначено основні напрямки реалізації потенціалу корпоративної культури в установах соціальної сфери на прикладі Пенсійного фонду та розроблено пропозиції щодо розвитку корпоративної культури.