Теорія і практика будівництва
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2113
Browse
Search Results
Item Теоретичні дослідження міцності металевих комбінованих шпренгельних систем(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Віхоть, С. І.Робота присвячена вдосконаленню методики розрахунку регулювання напружено- деформованого стану металевих шпренгельних статично невизначених комбінованих конструкцій. Під час пошуку раціонального проекту розглядається задача про найменшу масу системи із заданими геометрією осей конструкції і матеріалом стрижнів. Задача розрахунку регулювання напружено-деформованого стану елементів системи зведена до розв’язання конструкції в деформованому стані за допомогою системи рівнянь статики й і-х зусиль. Розроблено методику, алгоритм і програмне забезпечення SNKK для регулювання НДС в елементах металевих шпренгельних статично невизначених комбі- нованих конструкцій з урахуванням раціонального проектування шляхом покрокової зміни їх геометричної схеми, пружних властивостей і зовнішнього навантаження. На основі розробленого алгоритму за допомогою математичного моделювання несучої здатності перерізів шпренгельної металевої СНКК визначено вплив розрахункової схеми, геометричних і механічних характеристик, способу прикладення та величини навантаження на напружено-деформований стан елементів системи. В ході теоретичних досліджень встановлено основні залежності для підбору фізико-механічних характеристик та геометричних параметрів шпренгельних комбінованих статично невизначених конструкцій для досягнення рівномоментного і рівнонапруженого станів. The work is dedicated to improving the methodology of calculation of regulation of the stress-strain state of metal trussing statically indeterminate composite structures. When searching for project management considers the problem of lowest mass systems with given geometry and material designs make rods. Problem calculating the regulation of the stressstrained state of the system is reduced to the solution structures in a deformed state by a system of equations and statics, and those efforts. In the thesis the method, algorithm and software to adjust the SSS SICS elements in metal trussing statically indeterminate composite structures based on sustainable design through incremental changes in their geometric schemes, elastic properties and external loading. Based on the algorithm using mathematical modeling carrying capacity of cross-sections of trussing metal SICS the influence of design scheme, the geometrical and mechanical characteristics, and mode of application of the load on the stress-strain state of the system. During theoretical studies established the basic dependencies for selection of physical and mechanical properties and geometrical parameters trussing combined statically indeterminate structures to achieve exactly moment and equally buse states.