Теорія і практика будівництва

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2113

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження міцності і деформативності попередньо напруженої збірно-монолітної балки прогонової будови довжиною 18 м при різних режимах завантаження
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Сало, В. Ю.; Сало, О. Ю.; Salo, V. Y.; Salo, O. Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Висвітлено проблеми мостів щодо теоретичних і проектних аспектів і питань їх зведення. Основною метою експериментального дослідження є виявлення особливостей поведінки збірно-монолітної конструкції за статичної дії зовнішнього навантаження. Викладено програму статичних випробувань, наведено схеми установки випробувальних навантажень та приладів для виміряння переміщень та відносних деформацій. Описано натурні випробування дослідної збірно-монолітної попередньо напруженої залізобетонної балки для будівництва мосту. Одержано значення тріщиностійкості, деформативності і міцності балки, описано етапи роботи і форми руйнування досліджуваної балки. Порівняно експериментальні та теоретичні величини. Виділено характерні стадії напружено-деформованого стану. Проаналізовано стан та практику зведення збірно-монолітних залізобетонних конструкцій з використанням високопродуктивної сучасної технології. Проаналізовано отримані результати експериментальних досліджень. Дослідження натурних мостів з доведенням конструкцій до руйнування, що дає змогу уникнути впливу масштабного фактора, є особливо цінним.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальні дослідження деформативності і міцності попередньо напруженої збірно-монолітної балки прогонової будови прольотом 12 м
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Сало, В. Ю.; Сало, О. Ю.; Salo, V.; Salo, O.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів, автомобільно-дорожній коледж; Lviv Politechnic National University, Departament of Roads and Bridges, Motor road colledge
    Висвітлені проблеми мостів щодо теоретичних і проектних аспектів і питань їхнього зведення. Описано натурні випробування дослідної збірно-монолітної попередньо напруженої залізобетонної балки для будівництва мосту. Одержані значення тріщиностійкості, деформативності і міцності балки, описані етапи роботи і форми руйнування досліджуваної балки. Проведено порівняння експериментальних та теоретичних величин. Виділено характерні стадії напружено-деформованого стану. В статті проаналізовано стан та практику зведення збірно-монолітних залізобетонних конструкцій з використанням високопродуктивної сучасної технології. Виконано аналіз отриманих результатів експериментальних досліджень. Дослідження натурних мостів з доведенням конструкцій до руйнування, що дозволяє уникнути впливу масштабного фактора є особливо цінним.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження роботи збірно-монолітних плитно-ребристих конструкцій нерозрізних прогонових будов мостів з тріщинами і до руйнування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Сало, В. Ю.; Сало, О. Ю.
    Наведено результати експериментальних досліджень, отриманих під час випробувань дослідних нерозрізних збірно-монолітних залізобетонних попередньо напружених мостів. Вперше в лабораторних умовах проведено експериментальні дослідження збірно-моноліт- них нерозрізних прогонових будов для перевірки прийнятих методів розрахунку з безпосереднім визначенням зусиль в елементах під час дії статичного навантаження. Випробування показали достатню жорсткість і міцність збірно-монолітних прогонових будов, які працювали в пружній стадії майже до розрахункового навантаження. Встанов- лено, що в результаті тріщиноутворення і пластичних деформацій проходить незначний просторовий перерозподіл зусиль між елементами прогонових будов. Перерозподіл зале- жить від зміни відношення жорсткостей окремих елементів системи. На підставі отриманих результатів запропоновано методику розрахунку міцності. Проведено порівняння експериментальних та теоретичних величин. Показано переваги і сферу використання розрахункового методу. Виділено характерні стадії напружено-деформованого стану. Виконано аналіз отриманих результатів експериментальних досліджень. The active provides the results of experimental reseach abtain in investigation of the testing multi – span prestresset reinforced concrete bridges. For the first time in the laboratory conditions were held experimental researches of prefabricated monolithic precast spans to check accepted methods of calculating the direct determination of efforts elements during the action of static load. Tests showed sufficient stiffness and strength of prefabricated monolithic spans working in an elastic phase, almost in the estimated load. It was found that as a result of cracking and plastic deformation there is negligible spatial redistribution of forces between of spans elements. On the basis of the got results the metnod of calculation of the strength. Comparison of experimental and theoretical sizes. Adrantages and area of the use of calculation metnod are snown. The chavacteristic stages of the tensely deformed state ave selected. The analysis of the got results of experimental reseaches is executed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальні дослідження міцності та деформативності армокам'яних згинаних елементів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Крамарчук, А. П.; Ільницький, Б. М.; Волинець, М. Е.; Бобало, Т. В.
    Наведені результати експериментальних досліджень міцності та деформативності нормальних перерізів армокам’яних балок, армованих безкаркасним армуванням стержневою арматурою класу А400С без попереднього напруження. Ці експерименти та порівняння їх з розрахунками за чинними нормами дають змогу оцінити збіжність результатів та зробити висновки щодо можливості раціонального конструювання керамоблокових згинних елементів із подвійним армуванням у зоні дії нормальних сил. Ця робота є частиною досліджень керамоблокових конструкцій з різними типами армування та різними типами розташування керамічних елементів у балці, які проводять у науково-дослідній лабораторії кафедри будівельних конструкцій і мостів Інституту будівництва та інженерії довкілля Національного університету “Львівська політехніка”. Практичне значення роботи полягає в визначенні доцільності використання цих типів балок у будівництві, характеру поводження керамоблокової конструкції із різними типами армування. Для розроблення пропозицій потрібні також інші експериментальні дані, які будуть проводитися у майбутньому. Всі дослідження експериментальних взірців балок виконали в ГНДВЛ-105 кафедри будівельних конструкцій та мостів Національного університету “Львівська політехніка” автори статті. The results are given on the basis of an experimental research on firmness and deformability of normal sections of concrete beams reinforced with frameless reinforcement and rod reinforcement class A400C without prestressing. These experiments and comparing them with calculations according to current regulations give an opportunity to assess the convergence of the results and draw conclusions about the possibility of rational design of ceramic block bending elements with double reinforcement in the area of the normal forces. This work is a part of research in the field of ceramic block constructions with different types of reinforcement and location of different types of ceramic elements in the beam, which are conducted by a research laboratory of the department “Building Constructions and Bridges” of Civil and Environmental Engineering Institute and National University “Lviv Polytechnic”. The practical significance of the work is determined by the advisability of using these types of beams in the building and the character of ceramic block behaviour with different types of reinforcement. To make further suggestions there are needed other experimental data, which will be held in the future. All researches of experimental prototypes of beams were performed in HNDVL-105 of department “Building Constructions and Bridges” National University “Lviv Polytechnic” by the authors of this article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальні дослідження бездіафрагмової прольотної будови моста під час реконструкції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Рачкевич, В. С.; Кваша, В. Г.; Салійчук, Л. В.
    Описано методику і результати статичних випробувань залізобетонної бездіафрагмової прольотної будови до та після реконструкції. Тechnique and results of static tests of reinforced concrete without-diaphragm span structure before and after reconstruction are described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження роботи збірно-монолітних плитно-ребристих конструкцій прогонових будов мостів з тріщинами і до руйнування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Сало, В. Ю.; Думич, І. Ю.; Балаян, Н. О.
    Наведено результати експериментальних досліджень, отриманих під час випро-бувань дослідних збірно-монолітних залізобетонних попередньо напружених мостів. The active provides the results of experimental reseach abtain in investigation of the testing multi – span prestresset rein reinforced reinforced concrete bridges.
  • Thumbnail Image
    Item
    Випробування фрагментів монолітного плоского залізобетонного перекриття з однонаправленим розташуванням пінополістирольних вставок
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мельник, І. В.; Сорохтей, В. М.; Приставський, Т. В.; Крет, В. О.; Давидовський, Н. Б.
    Подано інформацію про конструкцію і результати випробувань статичним навантаженням міцності, жорсткості та тріщиностійкості фрагментів плитних залізобетонних конструкцій з повздовжнім та поперечним розташуванням пінополістирольних вставок прямокутного перерізу. Contains information on design and test results of load strength, hardness and fracture toughness of platereinforced concrete structures with longitudinal and transverse foam polystyrene inserts a rectangular cross section.
  • Thumbnail Image
    Item
    Определение частот и периодов собственых колебаний комбинированных конструкций
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Китов, Ю. П.; Ватуля, Г. Л.
    Висвітлено питання раціоналізації конструкції статично невизначеної сталебетонної шпренгельської балки. Включення шпренгеля а роботу балки є ефективним засобом для збільшення її несучої здатності, жорсткості і у багатьох випадках економічності. The authors provide the researchers in order to obtain the rational structure of statically indeterminate steel concrete trussed beam. The tie rod insertion is very efficient in increasing of structure capacity, rigidity and in many cases economy.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сталелезалізобетонні балки із залізобетонним верхнім поясом
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Стороженко, Л. І.; Крупченко, О. А.
    Запропоновано нову конструкцію - сталезалізобетонну двотаврову балку із залізобетонним верхнім поясом та послідовність її виготовлення. Наведено чотири типи з`єднання залізобетонної полички зі сталевим тавровим елементом. Зроблено висновки про доцільність таких конструкцій. A new construction of steel reinforced concrete flanged beam with reinforced top belt and sequences of its production has been proposed. Four types of connection of reinforced concrete layer with steel T-beam unit have been given. Summary about worth while use of such constructions has been done.
  • Thumbnail Image
    Item
    Прольотні будови мостів зі структурних сталезалізобетонних конструкцій
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Стороженко, Л. І.; Мурза, С. О.
    Запропоновано використовувати структурні сталезалізобетонні конструкції як прольотні будови мостів для їх реконструкції. Наведено приклади перерізів мостів. Описано переваги і недоліки запропонованих конструкцій. The article is developed to use Steel and Reinforced Concrete Rod Structure for designs of bridges and for their reconstruction. Examples sectional view bridges are resulted. The described advantages and lacks of the offered designs.