Динаміка, міцність та проектування машин і приладів

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2369

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості розрахунку приводів пасажирських канатних доріг
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Сологуб, Б. В.; Данило, Я. Я.; Предко, Р. Я.; Solohub, B.; Danylo, Ya.; Predko, R.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Запропоновано динамічну модель для розрахунку зусиль, що виникають під час руху каретки підвісної канатної дороги. Наведено рівняння руху тяговонесного канату, отримано значення зусиль та побудовано графіки зміни зусиль, переміщення і швидкості у вітці канату. Розроблено практичні рекомендації для вибору оптимальних параметрів підвісної канатної установки.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження навантажень, що виникають під час руху каретки у зоні опорного башмака підвісної канатної установки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Сологуб, Б. В.; Данило, Я. Я.; Предко, Р. Я.
    Розглянуто підвісну канатну установку як складну технічну систему. Досліджено роботу вантажної каретки у зоні опорного башмака. Проведено розрахунок зусиль у несівному канаті залежно від роботи інших елементів установки. Враховано значні коливання канатів, що сприяють виникненню додаткових динамічних зусиль, які необхідно враховувати під час розрахунків на міцність і довговічність. Запропонована динамічна модель для розрахунку зусиль, що виникають під час руху каретки підвісної канатної установки у зоні опорного башмака. Наведено рівняння руху тягово- неснівного каната, отримані значення зусиль та побудовані графіки зміни нормального зусилля, залежно від тиску каретки на несівний канат. Наведені приклади підвищення довговічності несівного каната за допомогою правильного вибору основних параметрів опорного башмака і режимів роботи установки, а також графіки зміни нормального зусилля залежно від тиску каретки на несівний канат у зоні опорного башмака. Розроблені практичні рекомендації для вибору основних параметрів підвісної канатної установки. Suspended cable installation as a complex technical system has been considered. The research on the area of supporting shoe of the suspended cable operation has been done. Values of forces appearing in the bearing rope depending on the other elements of installation have been calculated. Significant shaking of the cables causing additional dynamic forces has to be considered while calculating the strength and durability of installation. The dynamic model of forces calculation generated during the motion of the carriage of suspended cable installation in the area of the supporting shoe has been offered. The equations of motion of pulling an bearing rope has been illustrated, the values of forces and the graphs of changes in normal force have been given depending on the pressure of the carriage on the bearing rope. The examples of increasing durability and longevity of bearing rope through the correct choice of main parameters of supporting shoe and the mode of installation as well as graphics of changes of standard forces depending on the pressure of carriage on bearing rope in the area of supporting shoe have been given. Practical advice on choosing the basic parameters of suspended cable installation has been worked out.