Динаміка, міцність та проектування машин і приладів

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2369

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Thumbnail Image
    Item
    Ефективність захисту електричної мережі автомобілів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Нємий, С. В.; Бритковський, В. М.; Niemyj, S.; Brytkovskyi, V.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Мета дослідження – аналіз факторів, що впливають на безпеку експлуатації електричної мережі й підвищення пожежної безпеки автомобілів. Як випливає із результатів досліджень, якщо справний стан електромережі й елементів системи захисту, температурні режими проводів не досягають критичних значень. Однак через інерційність системи електричного захисту і певні порушення режиму експлуатації електрообладнання ймовірність виникнення КЗ чи критичного перегрівання проводів значна, що може призвести до виникнення джерела загоряння і пожежі на автомобілі. Щоб запобігти виникненню аварійних режимів у електрообладнанні, необхідно неухильно дотримуватися регламенту технічного обслуговування електричної мережі й вимог щодо безпеки її експлуатації, насамперед застосуванням запобіжників згідно з керівництвом з експлуатації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експлуатаційна ефективність системи електроживлення автомобілів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Нємий, С. В.; Бритковський, В. М.; Niemyj, S.; Brytkovskyi, V.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Метою дослідження є аналіз факторів, що впливають на експлуатаційну ефективність автомобільних генераторів. Запропоновано показник оцінювання ефективності реалізації потенційних властивостей генераторів на автомобілях. Доведено, що важливим фактором ефективності використання генераторів на автомобілях є їх швидкісний режим в умовах експлуатації, який конструктивно задається передаточним відношенням приводу. Обґрунтовано оптимальне значення передаточного відношення приводу генератора на автомобілях
  • Thumbnail Image
    Item
    Техніко-економічний аспект уніфікації архітектурних форм кузовів автобусів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Нємий, С. В.; Niemyi, S.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Висвітлено особливості техніко-економічного підходу до уніфікації архітектурних форм автобусів, конструктивна концепція яких ґрунтується на типорозмірних рядах, основою яких є інтегральні модулі. Обгрунтовано, що у експлуатаційному аспекті для максимальної уніфікації архітектурних форм міських, міжміських та туристичних автобусів доцільно віддавати перевагу обтічним формам передньої частини їх кузовів, близьким до міжміських аналогів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив ремонтних змін діаметрів циліндрів автомобільних двигунів на їх характеристики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Нємий, С. В.; Коцюмбас, О. Й.
    Розглянуто деякі особливості впливу результатів ремонтних дій на гільзи циліндрів на основі зміни характеристик двигунів. Проведено аналіз впливу ремонтних змін діаметрів циліндрів на енергетичні характеристики двигунів. Обґрунтовано теоретичні залежності для розрахунку зовнішніх швидкісних характеристик двигунів із ремонтними розмірами циліндрів. Доведено, що збільшення діаметрів циліндрів до ремонтних розмірів призводить до збільшення потужності і крутного моменту двигуна. Some features of influence of results of the repair operating are considered on the shells of cylinders in the aspect of change of descriptions of engines. The analysis of influence of repair changes of diameters of cylinders is conducted on power descriptions of engines. Grounded theoretical dependences for the calculation of external speed descriptions of engines with the repair sizes of cylinders. It is well-proven that the increase of diameters of cylinders to the repair sizes results in increasing power and twisting moment of engine.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження швидкісного режиму руху міських автобусів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Нємий, С. В.
    Досліджено особливості швидкісного режиму руху автобусів на міських маршрутах. Отримано статистичні дані щодо тривалості штатних зупинок для виходу-входу пасажирів, часу простою перед світлофорами та ймовірності їх проїзду без зупинення. Досліджено швидкісний режим руху міського автобуса у результаті чого встановлено відносну тривалість його фаз – розгону, сталого руху, сповільнення до повного зупинення та простою під час зупинок. Were researched the features of speed mode traffic on city bus routes. Obtain statistics on the length of the staff stops to exit-entrance passengers downtime before the traffic lights and the likelihood of their passage without stopping. were Researched speed mode city bus traffic resulting set relative duration of its phases - acceleration, steady motion, slowing to a complete stop and idle at stops.
  • Thumbnail Image
    Item
    Енергетична структура автомобільного транспортного засобу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Нємий, С. В.
    Розглянуто проблему енергетичної ефективності автомобільних транспортних засобів у системному зв'язку витрат енергії двигуна для забезпечення руху та живлення допоміжних агрегатів і функціональних систем. Систематизовано і наведено структуру витрат енергії двигунів автомобільних транспортних засобів. Наведено основні чинники, що впливають на їх енергетичну ефективність. Відзначено, що оптимізація режимів роботи і характеристик допоміжних агрегатів дозволить знизити витрати потужності двигунів та сприятиме покращенню паливної ощадливості автомобільних транспортних засобів. The problem of the energy efficiency of automobile vehicles in the communication system expenses of engine for provide movement and auxiliary power units and functional systems are considered. Structure of expenditures energy engine of automobile vehicles are systematized and presented. The main factors that affect the energy efficiency of automobile vehicles is presented. Is noted that the optimization of performance and auxiliary units of automobile vehicles will reduce expenditures power of their engines. This will improve thrift of fuel of automobile vehicles.
  • Thumbnail Image
    Item
    Статистичне детермінування швидкісного режиму двигунів автобусів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Нємий, С. В.
    Теоретично і практично обґрунтовано особливості застосування теорії математичної статистики для детермінування швидкісного режиму двигунів автомобілів та автобусів. Features of the theory of mathematical statistics for determination of high-speed mode motor of cars and buses are theoretically and practically grounded.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка технічного стану колісних вузлів автомобіля за параметрами коливань непідресорених мас
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Нємий, С. В.; Данило, Я. Я.
    Досліджено вплив непідресорених мас на вібраційне навантаження кузова автомобіля. Наведено теоретичні викладки, що обґрунтовують можливість оцінювання технічного стану коліс автомобіля та ланок їхнього привода за параметрами власних коливань непідресорених мас. The impact of sprung mass on the oscillating load of the cab of the car is explored. Theoretical computes which ground of possibility of marc of technical state of wheels of the car and links of it occasion by parameters of oscillation of not sprung mass are adduced.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розрахунок енергетичних витрат для приводу автомобільних генераторів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Нємий, С. В.
    На основі дослідження робочих процесів автомобільних генераторів створено математичні залежності, що характеризують особливості навантаження генераторів та витрати потужності двигуна на їх привід. Розроблено методику розрахунку витрат потужності двигуна для приводу автомобільних генераторів. On the basis of research of workings processes of motor-car generators mathematical dependences which characterize the features of loading of generators and expense of engine power on their drive were created. The method of calculation of equivalent charges of engine power for drive of motor-car generators was developed.