Динаміка, міцність та проектування машин і приладів
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2369
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
Browse
3 results
Search Results
Item Взаємозумовленість критеріїв оцінювання якості керування системою “двигун-трансмісія” за надлишкового перекриття передач(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Пельо, Р. А.; Pelio, R.; Національний університет “Львівська політехніка”З метою удосконалення роботи трансмісії автомобіля проаналізовано перехідні процеси у двигуні під час перемикання передач. Обрано критерії якості оцінювання ефективності процесу перемикання передач у східчастій трансмісії з фрикційними елементами за надлишкового перекриття передач. За єдиним енергетичним критерієм досліджено вплив деяких способів одночасного керування двигуном та трансмісією на роботу буксування фрикційних елементів та відхилення від заданої програми руху.Item Оцінка досконалості роботи фрикційних елементів трансмісії автомобіля із застосуванням єдиного енергетичного критерію(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Пельо, Р. А.Проаналізовано перехідний процес у двигуні за автоматичного перемикання передач у механічній трансмісії автомобіля. Обґрунтовано вибір оптимальної миті та тривалості роботи фрикціонів огляду на паливоощадність та мінімальну роботу тертя фрикційних елементів з обов’язковим дотриманням заданої програми руху автомобіля. The transitional process of the engine passing in automatic gear-shifting of a transmission of the automobile was analyzed. The choice of optimal moment and durations of frictions operation was grounded taking into account fuel frugality and minimal of friction elements performance with required given automobile driving program keeping.Item Паливовитратна характеристика автомобіля на режимах сповільнення з одночасним перемиканням передач(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Гащук, П. М.; Пельо, Р. А.Проаналізовано перехідний процес у двигуні при автоматичному перемиканні передач в механічній трансмісії автомобіля. Обгрунтовано програму роботи фрикціонів з огляду на паливоощадність та дотримання заданої прорами сповільнення автомобіля. The transients in the engine are parsed at an automatic gear-shifting of a transmission of the automobile. Are justified timing and durations of gear-shiftings from the point of view of maintenance of the given program of motion of the automobile and least propellant consumption.