Динаміка, міцність та проектування машин і приладів

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2369

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив вторинного підресорювання на вібронавантаженість об’єкта транспортування спеціалізованим автомобілем
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Кіндрацький, Б. І.; Осмак, О. А.; Kindratskiy, B.; Osmak, O.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розроблено математичну модель та програмне забезпечення у середовищі Simulink для моделювання спеціалізованого автомобіля зі вторинним підресорюванням об’єкта транспортування під час руху по поверхні з різним профілем. Отримано значення амплітуд вертикальних коливань та прискорень об’єкта транспортування.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комп’ютерне моделювання динаміки канатних транспортувальних систем
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Гелетій, В. М.; Новіцький, Я. М.; Кий, А. В.; Heletiy, V.; Novitskyy, Ya.; Kyi, A.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто питання комп’ютерного моделювання динамічних процесів механічних систем з канатними елементами, таких як лісозаготівельні канатні транспортувальні системи. Запропоновано процедуру приведення рівнянь руху системи до виду, зручного для комп’ютерних методів розв’язування задачі. Наведено метод визначення параметрів демпфування дискретних моделей таких систем. Розглянуто питання використання додаткових пристроїв для активації вібрацій для забезпечення більшої ефективності транспортування канатними системами.
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделювання мікропрофілю дороги у задачах динаміки колісних машин
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Кузьо, І. В.; Залуцький, Ю. В.; Житенко, О. В.
    Запропоновано математичні моделі та програмне забезпечення для моделювання мікропрофілю дороги різних типів. Отримані значення висоти нерівностей мікропрофілю використовуються як вхідний сигнал під час дослідження коливальних процесів у колісних машинах. For modeling various types of road microprofile offered by mathematical models and software. The values of roughness height are used as input in the study of vibrational processes in wheel machines.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка плавності руху автобуса методом моделювання у системі Matlab/Simulink
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Бур’ян, М. Ф.; Боднар, М. Ф.
    Розглянуто алгоритм моделювання руху автобуса по дорогах з різним покриттям з метою оцінювання вібронавантаження на сидіннях водія та пасажирів автобуса та можливості підбору конструктивних параметрів підвіски та сидінь за умов комфортабельності. Виокремлено характерні точки у салоні автобуса, для яких розроблено структурну схему симулювання руху у системі Matlab/Simulink. The algorithm of modeling bus movement on the roads with different surface to assess vibratory loads on driver and passengers seats of the bus and the possibility of selecting the design parameters of the suspension and seats according to comfort conditions were presented. Designed block diagram in the Matlab / Simulink system to investigate vibratory loads at specific points inside bus which were determinated.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розроблення динамічних моделей механічних систем з канатними елементами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Гелетій, В. М.
    Розглянуто питання комп’ютерного моделювання динамічних процесів механічних систем з канатними елементами: вантажопідіймальних машин, лісозаготівельних канатних транспортувальних систем. Запропонована процедура вилучення квазіциклічних координат, пов’язаних з рухом окремих елементів системи як твердого цілого, що полегшує застосування комп’ютерних методів визначення власних частот і форм коливань і розв’язування задач динаміки таких систем. Наведено метод визначення параметрів демпфування дискретних моделей таких систем. Computer modeling dynamic processes mechanical systems, which consist of ropes, such as lifting machines and ropes transporting systems, are considered. Procedure of exception of quasi-cyclic coordinates associated with the elements of the system which move as a hard unit is offered. That facilitates application of computer methods of determination of eigen frequencies and forms of vibrations and other tasks of dynamics of such systems. Method of determination parameters damping such discrete mechanical systems is offered.