Динаміка, міцність та проектування машин і приладів
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2369
Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
Browse
4 results
Search Results
Item Зниження динамічних навантажень в елементах ходової та несучої частин транспортної машини та на вантаж(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Вікович, І. А.; Черевко, Ю. М.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто процес пересування транспортного засобу з пружно зчленованими елементами. На основі комп’ютерного есперименту встановлено, що динамічні навантаження в трансмісії транспортних машин з використанням пружного зчленування їх елементів можна зменшити на 20 %.Item Розрахунок та переваги плоских рівноміцних пружних елементів для передавання прямолінійного руху у резонансних вібраційних машинах(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Ланець, О. С.; Андрєєв, В. С.; Шпак, Я. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Описано методику розрахунку рівноміцних плоских пружних елементів, які використовують у резонансних вібраційних машинах із прямолінійними коливаннями. Обґрунтовано переваги використання таких пружних елементів порівняно з класичними плоскими пружними елементами прямокутного профілю.Item Розрахунок поперечних коливань довгомірного робочого органу вібраційного трубчастого конвеєра(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Ланець, О. С.; Шенбор, В. С.; Шоловій, Ю. П.; Національний університет “Львівська політехніка”Наведено методику розрахунку поперечних коливань довгомірного робочого органу вібраційного трубчастого конвеєра з електромагнітним приводом за допомогою загального диференціального рівняння поперечних коливань з використанням функцій А.Н. Крилова.Item Поперечно-кутові коливання бітумо-щебеневого агрегату із залежною торсіонною підвіскою(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Вікович, І. А.; Глобчак, М. В.; Осташук, М. М.; Vikovich, I.; Hlobchak, M.; Ostashuk, M.; Національний університет “Львівська політехніка”Розроблено математичну модель коливань бітумо-щебеневого агрегату із залежною торсіонною підвіскою у поперечно-вертикальній площині. Визначено жорсткість торсіонної підвіски з торсіоном прямокутного перерізу за умовою її міцності. Розроблено розрахункові схеми одноважільної торсіонної підвіски і коливань бітумо-щебеневого агрегату із залежною торсіонною підвіскою у поперечно-вертикальній площині.