Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
33 results
Search Results
Item Віртуальні виставки: нові можливості у соціально-комунікаційних інституціях(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Білущак, Тетяна; Акиджи, Валерія; Національний університет “Львівська політехніка”The article considers the creation of virtual exhibitions as a tool for popularizing goods or services. In particular, the virtual library exhibition is being considered, it provides cumulation, storage and general availability of documents, information, knowledge. Also, the article analyzes programs that are used to create virtual exhibitions.Item Вплив інформаційно-рекламного забезпечення діяльності підприємства у пошуку персоналу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Білущак, Тетяна; Монастирська, Марта; Національний університет “Львівська політехніка”The article considers the role of information and advertising support of the enterprise for personnel search. The considers comparative characteristic of programs with the help of which printed advertising is created. Also, the sequence of placing advertising text for use of copywriting is considered .Item Тенденції зацікавленості мультимедійними презентаціями книг у соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Колос, Софія; Білущак, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”The tendencies of interest in multimedia presentations of books on social networks are revealed and analyzed.Item Організація та розроблення фірмового стилю для популяризації послуг(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Волошин, Тетяна; Білущак, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”This article analyzes the main stages of corporate identity development.Item Соціальні мережі як засіб інформування суспільства(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Березова, Оксана; Білущак, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”The specifics of using Social Networks to inform the society are considered. The following social networks are considered: LinkedIn, Twitter, Instagram, Facebook.Item Планування інформаційно-рекламної діяльності стоматологічних послуг у соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Стадник, Олена; Білущак, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”In the study, for effective informational and advertising support of a company in social networks, it is necessary to correctly plan tasks to achieve your goal. It has been suggested that this is best done using the “goal tree”.Item Засоби автоматизації кадрового діловодства(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Білущак, Тетяна; Родь, Світлана; Михайляк, Марія; Національний університет “Львівська політехніка”The creation of document templates for the automation of staffing is proposed. The analysis of the benefits of using document templates in the work of the department.Item Використання інформаційного ресурсу в організації діловодних процесів БФ “Шпиталь ім. митр. А. Шептицького”(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Штохман, Ірина; Білущак, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”It is established that the use of an information resource in the department of the chancellery automates the organization of office processes.Item Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності служб у справах дітей(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Білущак, Тетяна; Лужецька, Роксолана; Національний університет “Львівська політехніка”The article deals with the activities of children's services. Information and advertising technologies are analyzed. Also considered are factors that should be taken into account when developing and implementing information and advertising technologies.Item Інформаційне забезпечення популяризації ресторанно-кондитерських товарів в мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Білущак, Тетяна; Яворська, Вєроніка; Національний університет “Львівська політехніка”The article considers the advantages of promoting the goods or services of restaurant business on the Internet. The most effective means of Internet advertising, which can be used to popularize restaurant activities, were considered