Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
3 results
Search Results
Item Ефективність застосування інформаційно-рекламних засобів для популяризації культурно-освітньої та профорієнтаційної діяльності шкіл(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Мина, Жанна; Гродзевич, Наталія; Коць, Марта; Національний університет “Львівська політехніка”The article is devoted to defining of the importance of the effectiveness of the use of advertising tools to promote cultural education and vocational guidance schoolspositioning of comprehensive in schools. The main types and methods of advertising are presented.Item Логотип як ключовий елемент інформаційно-рекламної продукції профорієнтаційної роботи ЗВО(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Вовк, Наталія; Чекалюк, Ганна; Національний університет “Львівська політехніка”The article deals with promotional activities of higher educational institutions and to career guidance. Describes the types of advertising that are used by higher education institutions and the main purpose of the logo in advertising.Item Інформаційно-комунікаційні технології у контексті профорієнтаційної роботи(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Химиця, НаталіяThe article considers innovative projects of professional information. Determines of form and methods of vocational conseling in social networkst.