Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
13 results
Search Results
Item Організація рекламної діяльності підприємства в мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Руднік, Вікторія; Національний університет “Львівська політехніка”The article considers the peculiarities of the advertising activity of the enterprise in the network and substantiated its main stages.Item Соціальні мережі як засіб інформування суспільства(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Березова, Оксана; Білущак, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”The specifics of using Social Networks to inform the society are considered. The following social networks are considered: LinkedIn, Twitter, Instagram, Facebook.Item Проведення інформаційної кампанії для просування інтернет-магазину в соціальній мережі Facebook(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Дмитришин, Юліанна; Марковець, Олександр; Національний університет “Львівська політехніка”The theses explores how the development of information technologies and social networks help to promote business. Determined that the main task of successful networking of companies is to continuously monitor the global environment, knowledge of emerging trends on the Internet and the search for new opportunities for the company. It is necessary to take into account the dynamic nature of the development of the World Wide Web and information technologies, which are constantly updated, and quickly lose their relevance and continuously explore new trends and factors that are on the market.Item Популяризація католицької освіти в мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Концур, Марта; Національний університет “Львівська політехніка”Тhis article examines two important sources for popularizing Catholic education on the Internet: a personal website for the Catholic Education Community and the Social Network Facebook. The selected resources also contribute to the creation of a community that shares and shares values and also contributes to the development of quality education and Christian education in every corner of Ukraine.Item Використання інформаційного та комунікаційного потенціалу соціальних мереж у роботі фахівця-історика(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Химиця, НаталіяThe paper outlines the main uses of information and communication potential of social networks in educational and research activities specialist historian.Item Рекламні засоби просування торгових марок ТзОВ «Фокстрот» в мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Вовк, Наталія; Демків, ХристинаThe article analyzes the main advantage main advantages of advertising their own brands of LLC "Foxtrot" on the social network Facebook author examines the SMM tools a means of popularizing household appliances and other equipment.Item Популяризація діяльності Науково-методичної підкомісії МОН України в соціальній мережі Facebook(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Мина, Жанна; Яворська, НаталіяThis article analyzes the activities of scientific and methodogical subcommission ministry of Education of Ukraine and its popularization on Facebook with the rapid development of information and communication technologies and gradual globalization of information space. Stresses the importance of public dialogue, publication and discussion of important information.Item Порівняльний аналіз використання маркетингових інструментів збільшення спільноти фанів у Facebook(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Слободянюк, Іванна; Химиця, НаталіяThis Facebook instruments using scenario research is going to show the difference, pros and cons of Facebook contests results and Facebook boosted posts results for Facebook corporative page. We show the real cases from the real Facebook corporate resourse to compare those both instruments with mentioned results. The conclusion shows the real figures which could help social media manager to choose right instrument in case of increasing Facebook fun numbers task.Item PR-технології як ефективний інструмент популяризації театру у соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Шмакова, Ольга; Федушко, СоломіяIn this paper the effective method of approach of applying PR-technologies in theatre popularization by means of social networks is considered.Item Тактика та стратегічне планування рекламної кампанії школи мистецтв у Facebook(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Каменєва, Валентина; Федушко, СоломіяIn this article the actual problem of advertising development in social network Facebook is researched. The strategy and tactics is planned of advertising campaign of information resource school of art.