Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
6 results
Search Results
Item Шляхи популяризації видавничої продукції в мережі Інтернет на прикладі Видавництва Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Заруба, Євгенія; Голощук, Роман; Національний університет “Львівська політехніка”Modern methods of popularizing the products of publishing houses in Ukraine are very diverse. But the Internet is the most effective means of promoting book products in a globalized world. For a large part of society, the Internet environment has become not only an alternative, but also the main source of new information and communication. Today, the range of promotional tools has expanded significantly due to the active use of the Internet as the main means of information on the book market. Virtually every active publisher has its own website and pages on social networks, and actively uses SMM tools.Item SMM as a Channel for Attracting Applicants to the Educational Institution(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Sabadash, Ivanna; Lviv Polytechnic National UniversityThe methods of attracting applicants to higher education institutions through social media marketing was analyzed. Developed targeted advertising for a page on a social network. The scheme of creation of targeted advertising of the community on social networks is created.Item Network PR tools(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Klynina, Tetiana; National aviation universityThe article describes modern technologies and tools in the implementation of PR in social networks. Emphasis is placed on the main tools that will help to conduct a successful PR campaign online.Item Актуальні тенденції використання графічного контенту для брендингу в мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Міненко, Катерина; Химиця, Наталя; Національний університет “Львівська політехніка”The theses deals with the pictures with text in the social media marketing. Special attention is given to the qualitative characteristics these pictures. The text gives a valuable information on a brand, a graphic content and a social media marketing.Item Сучасні інформаційні технології та методи інтернет-брендингу студентської організації(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Михайлишин, Анастасія; Федушко, СоломіяIn this paper the usage of modern information technologies and methods in popularization of student organization is investigated. The personal page of student organization in the social network Facebook is created and website is designed for online–branding purposes.Item Сучасні методи позиціонування веб-сайтів з використанням соціальних медіа(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Березко, Олександр; Зуб, ХристинаThis article describes modern methods of online advertising including social media marketing and social media optimization.