Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
3 results
Search Results
Item Використання рейтингу електронного звернення для пришвидшення процесу його опрацювання(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Марковець, Олександр; Національний університет “Львівська політехніка”The article describes the directions of elaboration of the content of electronic claim, describes the main components of the electronic claim and describes the features of the processing of electronic information service information.Item Проактивні соціально-орієнтовані підходи до організації електронної взаємодії громадян з органами державної влади(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Марковець, Олександр; Лисик, БогданThis article describes approaches to electronic interaction of citizens with the government. It will search for new appeals of citizens on social networks.Item Використання служб сервісної підтримки для взаємодії громадян з органами влади(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Марковець, Олександр; Горпинюк, ОксанаThis article describes the service support for communication with the public authorities. Posted level of service support and describe their features.