Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
2 results
Search Results
Item Реакція користувачів соцмереж на медіа-контент як соціальна дія(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Захарченко, Артем; Київський національний університет імені Тараса ШевченкаMedia posts spread throughout social networks due to their ability to call the readers to actions which is the sign of their influence. These actions can be studied in relation with other social actions taken by the same users offline: participation in mass protests, purchase of goods, downloading mobile applications, etc. The research has shown that not every share means the readiness for such offline actions. Most often this readiness is observed if media posts on a particular topic are shared through goal-rational actions and at the same time have a high influence on the audience.Item Система "Медіа-розвідка" як засіб моніторингу активності аудиторії інтернет-медіа(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Захарченко, АртемThis paper describes the application of our web analytic system “The Media Intelligence” for internet users’ activity monitoring. This system can determine how certain content influences the audience of Internet Media.