Transport Technologies
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51077
Browse
Item An assessment of the effect of touting on Nigerian seaport operations: a case study of Apapa port(Видавництво Львівської політехніки, 2023-02-28) Nwaogbe, Obioma Reuben; Chieke, Caroline Onyinyechi; Nze, Ibeawuchi; Nigeria Maritime University; Federal University of TechnologyУ Нігерії реклама є проблемою в порту, оскільки спричиняє втрату та перенаправлення вантажів. Тому під час дослідження вивчали вплив реклами на експлуатаційні показники порту Апапа. Зокрема, було розповсюджено анкету для самостійного заповнення, щоб визначити ступінь рекламування надання послуг, заходів безпеки щодо надійності та якості роботи, крадіжок щодо безпеки результатів операцій, рекламування елементів, що впливають на експлуатаційну надійність, і рекламування діяльності щодо загальної продуктивності. Згідно із першою гіпотезою перевіряли, якою мірою реклама впливає на надання послуг порту Апапа. Результати показали, що рекламодавці та їхня діяльність впливають на надання послуг у порту Апапа зі значенням R – 0,826, значенням F 99-відсоткового ступеня свободи – 50,860, значенням T – 13,611 і розрахунковим значенням p – 0,001, що менше ніж 0,05 значення альфа в таблиці. Згідно із гіпотезою 2 перевіряли, якою мірою рекламні елементи впливають на експлуатаційну надійність порту Апапа. Результати свідчать, що рекламні елементи знижують надійність продуктивності порту Aпaпa з кратним R – 0,861, значенням F 99-відсоткового ступеня свободи – 68,161, значенням T – 11,028 і розрахованим значенням p – 0,001, що менше ніж 0,05 значення альфа. Відповідно до гіпотези 3 перевірили, наскільки рекламна діяльність впливає на загальну продуктивність порту Апапа. Результати показали, що реклама вплинула на загальну продуктивність порту Apapa з кратним R – 0,831, значенням F для 99-відсоткового ступеня свободи – 53,030, значенням T – 14,387 і p-значенням – 0,001. Це менше ніж значення альфа 0,05. Результати підтверджують зв’язок між рекламою та продуктивністю роботи. Це означає, що чим більше рекламних заходів, тим більший ризик і можливість втрати вантажу. Крім того, результати виявили суттєвий зв’язок між рекламою та наданням послуг, заходами безпеки та експлуатаційною надійністю, убезпеченням від крадіжок та операцій, впливовими елементами реклами та операційною надійністю, а також рекламною діяльністю та загальною продуктивністю порту. У дослідженні зроблено висновок, що для припинення діяльності рекламувальників необхідно вжити різноманітних заходів безпеки. Загалом за результатами дослідження запропоновано викорінити рекламу, забезпечити належний моніторинг з боку співробітників служби безпеки щодо операційних результатів, таких як вантажні операції, надання державою легальних “чорних робіт” для рекламувальників і впровадження жорсткої політики проти рекламувальників і стосовно рекламної діяльності.