Transport Technologies

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51077

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Study of the passengers average waiting time at public transport stops
    (Видавництво Львівської політехніки, 2023-06-30) Zhuk, Mykola; Kovalyshyn, Volodymyr; Zelemskyi, Vladyslav; Lviv Polytechnic National University
    Зазначено, що у прогнозуванні маршрутів громадського транспорту у містах важливими показниками, які необхідно враховувати, вважають тривалість перебування на маршруті автобусів, пасажирооборот на маршруті, точки притягання та середню тривалість очікування пасажирів на зупинках. Ці показники є основою у плануванні роботи міського транспорту. Зокрема, прогнозування тривалості руху в дорозі методом дослідження середнього часу очікування пасажирів на зупинках є важливим інструментом планування для транспортних компаній. Оскільки це дослідження може покращити якість запланованих послуг зменшенням розриву між фактичним і запланованим часом у дорозі. Обговорено зазначену актуальність і на основі експериментальних даних вказується на користь використання досліджень середньої тривалості очікування пасажирів, особливо із врахуванням груп населення. Насправді, серед великої кількості чинників, що впливають на роботу громадського транспорту, більшість із них, як доведено попередніми дослідженнями, відповідають певній математичній методиці. Аналіз виконано з використанням натурних досліджень пасажиропотоку на зупинках автобусних маршрутів (Львів, Україна). Дослідження пасажиропотоків на зупинках дає можливість покращити якості послуг громадського транспорту (розрахувати точніше тривалість руху між зупинками та тривалість перебування на них). Встановлено тривалість простоїв автобусів на обраних зупинках залежно від кількості пасажирів. Також наведено результати дослідження тривалості очікування пасажирами громадського транспорту на зупинках. Отримано залежності тривалості очікування автобуса від груп населення. На основі цієї інформації оператори системи можуть проєктувати та налаштовувати графіки руху автобусів відповідно до орієнтовної тривалості подорожі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Forecasting of urban buses dwelling time at stops
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-09-14) Zhuk, Mykola; Kovalyshyn, Volodymyr; Hilevych, Volodymyr; Lviv Polytechnic National University
    Intelligent Transport Systems in urban conditions is one of the solutions to reduce congestion of vehicles and the amount of harmful emissions. An important component of ITS is the assessment of the duration of a public transport trip. It is necessary to focus on the study of the duration of the bus (the duration of traffic between stops and the dwelling time). In this paper, the authors focused on determining the dependence of the duration of buses at stops depending on the demand of passengers. The dwelling time of buses at stops is not considered independent of the duration of the journey. The duration of the bus is the periods of time when the buses wait at the stops, and the travel time, which is the duration of the bus between each two stops. The study was conducted on the bus route #3A in Lviv. To determine the dwelling time of the bus at stops, it is necessary to take into account information about passengers and the trajectory of buses. The obtained data can increase the accuracy of forecasting in different traffic situations in comparison with the most modern methods.