Transport Technologies

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51077

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Analysis of the change in the number of passenger seats of urban passenger transport depending on the gravity function
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Rohalskyy, Roman; Sotnikova, Anna; Lviv Polytechnic National University
    Сучасні умови щодо забезпечення виконання планів міської мобільності вимагають якісного функціонування систем міського пасажирського транспорту з урахуванням мінімізації втрат часу на переміщення та підвищення комфортності поїздки, оскільки ці чинники впливають на стомлюваність пасажирів та продуктивність їхньої праці протягом робочого дня. У роботі проведено дослідження зміни показників функціонування системи громадського транспорту від показника функції тяжіння, а також наведено результати цих досліджень. На основі проведених опитувань жителів Львова проведено розподіл поїздок громадським транспортом, приватним транспортом та таксі. Визначено, що найчастіше мешканці міста користуються громадським транспортом (частка таких поїздок становить 67 % з числа усіх переміщень, які здійснюються транспортом). З урахуванням цього розроблено підхід до визначення кількості транспортних засобів громадського транспорту залежно від їх місткості через загальну кількість пасажиромісць. Такий підхід дозволяє визначати не лише необхідну кількість транспортних засобів на маршруті, а й використовувати різні за місткістю транспортні засоби залежно від пасажиропотоку на маршруті для забезпечення умов комфортності поїздки. На основі цього проведено аналіз зміни загальної кількості пасажиромісць від показника функції тяжіння для транспортних засобів різної місткості. Також проведено аналіз закономірностей зміни кількості пасажиромісць для різних за місткістю транспортних засобів та розроблено математичні моделі цих закономірностей. Визначено, що при невисоких значеннях показника функції тяжіння існує потреба в транспортних засобах великої місткості, натомість при збільшенні цього показника збільшується потреба в транспортних засобах малої та середньої місткості з 34 % до 52 %. Розроблені математичні моделі можуть використовуватися для практичного обґрунтування необхідної кількості транспортних засобів на маршруті з врахуванням їх місткості для забезпечення комфортного пересування пасажирів на маршрутах міського пасажирського транспорту
  • Thumbnail Image
    Item
    Pedestrian and cyclist flows interaction in the urban street and road network
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-26) Sotnikova, Anna; Francke, Angela; Lviv Polytechnic National University; Technische Universität Dresden
    Due to the active popularization of sustainable urban mobility principles, there is an increase in the share of bicycle traffic in the overall modal split. The pedestrians are getting used to the fact that the cyclist is a full member of the traffic and has his/her own separate space. The concequence of this is cyclist and pedestrian flows conflicts. The article analyses the results of field research of cycling and pedestrian traffic volume. The permissible number of conflicts between them is defined, which makes it possible to understand the principles of combination or separation of flows in space. Based on the results obtained, recommendations for the design and arrangement of cycling and pedestrian infrastructure are provided.