Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799
Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.
Browse
Item Особливості впровадження системи Opentest 2 в навчальний процес студентів хімічних спеціальностей(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Ларук, МартаPreferences and deficiencies of using OpenTEST 2 system have been considered for control task set creation from Physical-chemical analysis methods subject. Comparative analysis of test results for students ХТ-24 group have been done by OpenTEST 2 system and traditional method. Розглянуто переваги та недоліки системи OpenTEST 2 при створенні комплекту тестових завдань з дисципліни «Фізико-хімічні методи аналізу». Проведено порівняльний аналіз результатів тестування студентів групи ХТ-24 в системі OpenTEST 2 та традиційним методом.Item Особливості управління інформаційними системами вищого навчального закладу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Кузьмін, О. Є.; Ткаченко, І. В.Розглянуто інформаційні системи та особливості управління ними у вищому навчальному закладі, наведена графічна модель управління інформаційними системами, відповідно до якої здійснюється процес управління. The informative systems and management features are considered by them in higher educational establishment, a graphic case the informative systems frame is resulted, which a management is carried out in accordance with.Item Автоматизована інформаційна система «Облік та аналіз використання будівель та приміщень ВНЗ»(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Савицький, Артем; Габзовська, Ольга; Андрощук, ОлександрThe report gives the results of Automated Information System "accounting and analysis of Universities buildings and rooms using" (AIS “Universities buildings and rooms”). Definition and purpose of AIS “Universities buildings and rooms” implementation are given. Aims, Main goals and main tasks of such functional components as "Building", "Floor", "The person responsible for building, floor, room", "Electrical", "inventory card", "Repair" are described. Operation principle of each AIS “Universities buildings and rooms” functional component are shown. У доповіді приведені результати впровадження в НТУУ «КПІ» автоматизованої інформаційної системи «Облік та аналіз використання будівель та приміщень ВНЗ» (АІС «Будівлі та приміщення ВНЗ»). Надається визначення та призначення впровадження АІС «Будівлі та приміщення ВНЗ». Розкриваються мета, основні цілі та основні можливості функціональних складових: «Будівля», «Поверх», «Відповідальна особа за корпус, поверх, приміщення», «Електрообладнання», «інвентарна картка», «Ремонт», тощо. Узагальнено наведено принцип роботи кожної з функціональної складової АІС «Будівлі та приміщення ВНЗ».Item Особливості створення глосарію – термінологічного наповнення дисципліни у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Матіко, ГалинаВ статті розглянуті можливості термінологічногонаповнення дисципліни у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки за допомогою глосарію, порядок його створення та особливості користування. This article contains the facilities of terminological filling of discipline in Virtual learning environment of Lvivska polytechnica by means of glossary, the way of its creating and the features of its using.Item Інформаційне використання класифікації системної инженерії для роботи технічних перекладачів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Панов, СергійУ статті розглядається як використовувати класифікацію технічних систем для професійної підготовки технічних перекладачів. In the article examined how to utillize classification of the technical systems for professional preparation of technical translators preparation. В статье рассматривается как использовать классификацию технических систем для профессиональной подготовки технических переводчиков.Item Современные информационные технологии при подготовке конкурентоспособных специалистов(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Калиненко, Н. А.The main purpose of higher education is to prepare a competitive specialists and creating the conditions for the development of personality, ready to live and work in modern society.Opportunities for communication - one of the greatest strengths of Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment). The system supports the exchange of files of any format - as between teacher and student and among students themselves. Nowadays with the development of the Internet - technologies are increasingly applied in practice through online learning webinars (web seminars). New opportunities for virtual collaboration gives Google Groups. Virtual collaboration is a tool for enterprise knowledge management. Основною метою системи вищої освіти є підготовка конкурентоспроможних фахівців та створення умов для розвитку особистості, готової жити і працювати в сучасному суспільстві широкі можливості для комунікації - одна з найсильніших сторін Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment). Система підтримує обмін файлами будь-яких форматів - як між викладачем і студентом, так і між самими студентами. У наш час з розвитком Інтернет - технологій, все частіше на практиці застосовується інтерактивне навчання за допомогою вебінарів (веб-семінарів).Нові можливості для віртуального співпраці надає Google Groups. Віртуальне співпраця є інструментом управління корпоративними знаннями.Item Програмні засоби для створення інтерактивних презентацій(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Бенч, Андрій; Бенч, ОксанаРозглядаються можливості вільно розповсюджуваної програми Wink для створення інтерактивних презентацій. Possibilities of creation of interactive presentations, using freeware program Wink, are described in this article.Item Інтеграція бібліотечної інформаційної системи у інформаційне середовище університету(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Тарасов, Д. О.; Андрухів, А. І.The chart of integration library information system and university information environment is offered with the purpose of upgrading of the informative providing of educational and administrative processes, automation of forming and distribution of lists of the recommended literature. Запропоновано схему інтеграції автоматизованої бібліотечної системи (АБІС) у інформаційне середовище університету з метою підвищення якості інформаційного забезпечення навчального та управлінського процесів, автоматизації формування та поширення списків рекомендованої літератури.Item Популяризація LMS Moodle(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Бєлкіна, ОленаДана стаття розглядає сучасну ситуацію з потенційним полем застосування системи управління навчанням Moodle, а також аналізує шляхи популяризації цього засобу здійснення педагогічної діяльності. Тhis article provides the image of Moodle LMS perspective usage at the base of current situation, and analyses the ways it could be popularized as a mean of teaching activities.Item CLAROLINE LMS - платформа дистанційної освіти(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Бойко, О. В.; Коцаренко, М. В.Розглянуто особливості платформи для електронного навчання (e-Learning) Claroline, яка дозволяє викладачам створювати ефективні онлайн-курси та керувати процесом навчання і спільними діями через веб-доступ, і можливості її адаптації до навчального процесу у вищій школі України. The features of the e-learning platform Claroline, allowing teachers to build effective online courses and to manage learning processes as well as collaborative activities on the web, and the opportunities of its adapting to a curriculum in a higher school of Ukraine are under consideration.Item Розробка програмного забезпечення у ЛННБ України ім. В. Стефаника(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Коник, Богдан; Паславський, ОрестРозглянуто нові розробки автоматизації бібліотечних процесів у ЛННБ України ім. В. Стефаника. A new developments of V. Stefanyk LNSL of Ukraine processes automation are considered.Item Моделювання інформаційно-освітнього середовища вищого військового навчального закладу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Гапеєва, О.У статті розглянуто модель інформаційно-освітнього середовища вищого військового навчального закладу. Іn the article mdelirovanie information learning environment of the military high academic school.Item Особливості роботи вбудованого html редактора Moodle в різних браузерах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Чайківський, ТарасРозглянуто методику викорстання HTML редактора Moodle 1.9.6+ та його основних функцій в Internet Explorer, Mozilla FireFox, Opera, Google Chrome, Apple Safari.Using special functions of Moodle HTML editor version 1.9.6+ in different browsers: Internet Explorer, Mozilla FireFox, Opera, Google Chrome, Apple Safari.Item Організація тестування у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки та формування завдань для контрольних заходів(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Яковина, ВіталійВ роботі наведено опис можливостей ВНС ЛП щодо оцінювання якості та контролю знань студентів. Проаналізовано доцільність використання різних типів тестових питань при формуванні завдань для контрольних заходів та екзаменаційного контролю відповідно до рекомендацій нормативних документів Львівської політехніки. The present work demonstrates the resources of Lviv Polytechnic Virtual Educational Framework concerning quality evaluation and students' achievements control. The expediency of using different quiz questions for exam and control procedure tasks composition has been analysed according to Lviv Polytechnic regulatory acts.Item Платформа Microsoft для образования(2010) Терехов, АндрійItem Зміст до "Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі"(Видавництво Львівської політехніки, 2010)Item Програмно-технологічний комплекс «Облік кадрів ВНЗ»(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Савицький, Артем; Габзовська, Ольга; Максимюк, АленаУ доповіді приведені результати впровадження в НТУУ «КПІ» програмно-технологічного комплексу «Облік кадрів вищого навчального закладу» (ПТК «ОК ВНЗ»). Надається визначення та призначення впровадження ПТК «ОК ВНЗ». Розкриваються основні цілі та функціональні задачі в складових: «Кадровик», «Звіти», «Статистика», тощо. Узагальнено наведено принцип роботи кожної з функціональної складової ПТК «ОК» та їх основні можливості. The report gives the results of Software- technological complex “University personnel records” (STC “UPR”) implementation. Definition and purpose of STC “UPR” implementation are given. Main aims and functional tasks of such components as "HR", "Reports", "Statistics" are described. Operation principle of each STC “UPR” functional component are shown as well as their key features.Item Єдиний тестовий сервер ВНЗ як основа якісного проведення тестувань(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Шкіль, ОлександрУ статті запропоновано створення єдиного тестового серверу ВНЗ на основі інструментальних засобів комп’ютерної системи тестування знань OpenTEST2. Обґрунтовано необхідність створення єдиного тестового серверу ВНЗ, розглянуті питання підготовки тестових завдань, проведення тестувань і оцінювання їх результатів та аналізу якості тестових завдань. Creation of the integrated test server of an institute of higher education on a base of the tools of the knowledge computer test system OpenTEST2 is proposed in the article. The necessity of the integrated test server creation is justified; the questions of test a tasks preparation, carrying out testing and evaluation of test results along with test quality analysis are considered.