Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799
Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.
Browse
Item Автоматизація процесу квантування лекційного матеріалу в адаптивних системах дистанційного навчання(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Федорук, Павло; Дутчак, МаріяThe partially automated system of quantum is offered, which let us divide educational material into quanta, between which syntax, content and quality relationships are established. The set ties are used for dynamic presentation of knowledge. Запропоновано автоматизовану систему квантування, яка дозволяє здійснити поділ навчального матеріалу на кванти, між якими встановлюються синтаксичні, змістові та якісні зв'язки. Встановлені зв'язки використовуються для динамічного подання знань.Item Моделювання інформаційно-освітнього середовища вищого військового навчального закладу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Гапеєва, О.У статті розглянуто модель інформаційно-освітнього середовища вищого військового навчального закладу. Іn the article mdelirovanie information learning environment of the military high academic school.Item Особливості роботи вбудованого html редактора Moodle в різних браузерах(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Чайківський, ТарасРозглянуто методику викорстання HTML редактора Moodle 1.9.6+ та його основних функцій в Internet Explorer, Mozilla FireFox, Opera, Google Chrome, Apple Safari.Using special functions of Moodle HTML editor version 1.9.6+ in different browsers: Internet Explorer, Mozilla FireFox, Opera, Google Chrome, Apple Safari.Item Віртуальне навчальне середовище Львівської політехніки(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Федасюк, Дмитро; Озірковський, ЛеонідВ статті розглянуто особливості побудови Віртуального навчального середовища Львівської політехніки (ВНС ЛП). Показана структура реалізованого ВНС ЛП. Розглянуто застосовані підходи до інтеграції педагогічних, інформаційних, комунікаційних, комп’ютерних технологій в єдиний інформаційний простір. Метою цього простору є реалізація принципів відкритої освіти при підготовці фахівців в галузі електротехніки та інформаційних технологій. The paper describes the features of construction of the Virtual Learning Environment of Lviv Polytechnic (VLE LP). The structure of implemented VLE LP is shown. Approaches that are applied to the integration of pedagogical, information, communication and computer technology into a single information space are considered. The purpose of this space is to implement the principles of open education for training specialists in the field of Electrical and Information Engineering.Item Платформа Microsoft для образования(2010) Терехов, АндрійItem Особливості використання Віртуального навчального середовища Львівської політехніки при проведенні занять(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Озірковський, ЛеонідВ статті показано підходи до використання Віртуального навчального середовища Львівської політехніки в навчальному процесі. Зокрема, розглянуто методологію проведення лекційних, практичних занять та консультацій. Показано можливості проведення різних видів контролю знань студентів. The article shows approaches to using virtual learning environment Lviv Polytechnic in the educational process. In particular, the methodology of lectures, workshops and consultations considered. A possibility of different kind of monitoring knowledge of students is shown.Item Програмно-технологічний комплекс «Облік кадрів ВНЗ»(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Савицький, Артем; Габзовська, Ольга; Максимюк, АленаУ доповіді приведені результати впровадження в НТУУ «КПІ» програмно-технологічного комплексу «Облік кадрів вищого навчального закладу» (ПТК «ОК ВНЗ»). Надається визначення та призначення впровадження ПТК «ОК ВНЗ». Розкриваються основні цілі та функціональні задачі в складових: «Кадровик», «Звіти», «Статистика», тощо. Узагальнено наведено принцип роботи кожної з функціональної складової ПТК «ОК» та їх основні можливості. The report gives the results of Software- technological complex “University personnel records” (STC “UPR”) implementation. Definition and purpose of STC “UPR” implementation are given. Main aims and functional tasks of such components as "HR", "Reports", "Statistics" are described. Operation principle of each STC “UPR” functional component are shown as well as their key features.Item Зміст до "Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі"(Видавництво Львівської політехніки, 2010)Item Єдиний тестовий сервер ВНЗ як основа якісного проведення тестувань(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Шкіль, ОлександрУ статті запропоновано створення єдиного тестового серверу ВНЗ на основі інструментальних засобів комп’ютерної системи тестування знань OpenTEST2. Обґрунтовано необхідність створення єдиного тестового серверу ВНЗ, розглянуті питання підготовки тестових завдань, проведення тестувань і оцінювання їх результатів та аналізу якості тестових завдань. Creation of the integrated test server of an institute of higher education on a base of the tools of the knowledge computer test system OpenTEST2 is proposed in the article. The necessity of the integrated test server creation is justified; the questions of test a tasks preparation, carrying out testing and evaluation of test results along with test quality analysis are considered.Item Особливості впровадження системи Opentest 2 в навчальний процес студентів хімічних спеціальностей(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Ларук, МартаPreferences and deficiencies of using OpenTEST 2 system have been considered for control task set creation from Physical-chemical analysis methods subject. Comparative analysis of test results for students ХТ-24 group have been done by OpenTEST 2 system and traditional method. Розглянуто переваги та недоліки системи OpenTEST 2 при створенні комплекту тестових завдань з дисципліни «Фізико-хімічні методи аналізу». Проведено порівняльний аналіз результатів тестування студентів групи ХТ-24 в системі OpenTEST 2 та традиційним методом.Item Організація тестування у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки та формування завдань для контрольних заходів(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Яковина, ВіталійВ роботі наведено опис можливостей ВНС ЛП щодо оцінювання якості та контролю знань студентів. Проаналізовано доцільність використання різних типів тестових питань при формуванні завдань для контрольних заходів та екзаменаційного контролю відповідно до рекомендацій нормативних документів Львівської політехніки. The present work demonstrates the resources of Lviv Polytechnic Virtual Educational Framework concerning quality evaluation and students' achievements control. The expediency of using different quiz questions for exam and control procedure tasks composition has been analysed according to Lviv Polytechnic regulatory acts.Item Бібліотечні технології та консолідація інформації(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Кунанець, НаталіяThe article on the evolution of technologies analytical-synthetic processing of funds in the libraries of Galicia in the late nineteenth century and early twentieth century. Analyzed the possibilities of libraries to create information products with Competitive Intelligence. The features of the libraries of the consolidated information resources. В роботі розглянуто еволюцію застосування технологій аналітико-синтетичного опрацювання фондів у бібліотеках Галичини в кінці ХІХ - на початку ХХ ст., проаналізовано можливості бібліотек щодо створення інформаційних продуктів з консолідованої інформації. Розглянуто особливості діяльності бібліотек з формування консолідованих інформаційних ресурсів.Item Автоматизація наповнення електронної дисципліни у системі Moodle(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Чирка, ОлегУ тезах конференції розглянуто метод автоматизації наповнення лекторами електронних курсів навчальними матеріалами. The thesis of the conference considered the methods automated filling by the lectors of electronic courses the educational materials.Item Верифікація інформації в електронних каталогах бібліотек(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Ярмолюк, РусланУ роботі піднімається проблема верифікації, очищення даних в електронних каталогах бібліотек. Проведена класифікація основних типів помилок у записах електронного каталогу. Проаналізовані джерела їх виникнення. Розглянуті основні методи та засоби верифікації даних в електронних каталогах бібліотек.In this paper the problem of verification, data cleaning in the electronic library catalogs. The classification of major types of errors in the electronic catalog records. The sources of their origin. The basic methods and means of verification data in the electronic library catalogs.Item Методика інформаційного наповнення дисципліни у Віртуальному навчальному середовищі Національного університету «Львівська політехніка»(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Стефанович, ТетянаПроведено огляд інструментарію, доступного у Віртуальному навчальному середовищі Національного університету «Львівська політехніка». Подано рекомендації щодо його використання для розміщення навчально-методичних матеріалів з точки зору наочності і зручності роботи з ним студентів. Survey of toolkit available in Virtual Studying Environment of Lviv Polytechnic National University is conducted. Proposals of using the toolkit for the purpose of arrangement of training appliances as it is convenient for visual teaching methods of students are presented.Item Автоматизована інформаційна система «Облік та аналіз використання будівель та приміщень ВНЗ»(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Савицький, Артем; Габзовська, Ольга; Андрощук, ОлександрThe report gives the results of Automated Information System "accounting and analysis of Universities buildings and rooms using" (AIS “Universities buildings and rooms”). Definition and purpose of AIS “Universities buildings and rooms” implementation are given. Aims, Main goals and main tasks of such functional components as "Building", "Floor", "The person responsible for building, floor, room", "Electrical", "inventory card", "Repair" are described. Operation principle of each AIS “Universities buildings and rooms” functional component are shown. У доповіді приведені результати впровадження в НТУУ «КПІ» автоматизованої інформаційної системи «Облік та аналіз використання будівель та приміщень ВНЗ» (АІС «Будівлі та приміщення ВНЗ»). Надається визначення та призначення впровадження АІС «Будівлі та приміщення ВНЗ». Розкриваються мета, основні цілі та основні можливості функціональних складових: «Будівля», «Поверх», «Відповідальна особа за корпус, поверх, приміщення», «Електрообладнання», «інвентарна картка», «Ремонт», тощо. Узагальнено наведено принцип роботи кожної з функціональної складової АІС «Будівлі та приміщення ВНЗ».Item Особливості управління інформаційними системами вищого навчального закладу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Кузьмін, О. Є.; Ткаченко, І. В.Розглянуто інформаційні системи та особливості управління ними у вищому навчальному закладі, наведена графічна модель управління інформаційними системами, відповідно до якої здійснюється процес управління. The informative systems and management features are considered by them in higher educational establishment, a graphic case the informative systems frame is resulted, which a management is carried out in accordance with.Item Организация дистанционного образования в высшей школе(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Носенко, Е. А.У статті описаний процес впровадження дистанційного навчання в систему сучасного українського освіти вищими навчальними закладами. Наводиться характеристика дистанційної освіти, переваги й недоліки дистанційного навчання. Описується програмне забезпечення для дистанційної освіти. The article describes how to implement distance learning in modern Ukrainian education universities. A characteristic of distance education, the advantages and disadvantages of distance learning. Describes the software for distance education.